fikk lite barn 23.08.07 Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 hei. jeg trenger litt hjelp fra dere. jenta mi på 55 uker sliter veldig med luft i maven. tenkte jeg skulle prøve å gi henne litt sukkervann. er det for tidlig, ev. hvor mye kan en gi??? eller mottas sndre gode råd med takk!!!
børdi Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 kok opp 2 dl vann og 2 sp skjeer sukker. avkjøl det og gi med engangssprøyte.. Når hun får en skriketokt, så pøs på med sukkervann. det virker bedøvende på magen, og virker i ca 30 min... Ingen vits å gi det utenom en skriketokt....
grå :) Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 vi hadde null nytte av sukkervann, men er det bare luftplager så kan du forsøke å brygge en kopp te av karve eller fennikkel (sjekk krydderhylla di) og gi noen teskjeer med det. det løser opp lufta
Gjest Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Vi gav minifom til jenta vår som hadde kolikk. Det fungerte hvertfall en stund. Ellers vet jeg ikke hva som hjalp henne, for hun var hos kiropraktor, og jeg slutta å amme omtrent samtidig, og hun hadde også kanskje vokst det av seg også (var 3 mnd da). Sukkervann fikk vi aldr noe effekt av.
adelia*termin 18/10* Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Sukkervann fungerte veldig bra på lillemann:)
Gjest Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 her har vi alltid hatt god effekt av sukkervann, men jeg har brukt en annen dosering. 2 ss sukker på 100 ml vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå