Gothminister Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Er det den harde (med grønt skall på),eller er det den myke (med gul/brunt skall på)?
Gjest Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Trodde banan festa magen eg, har det noko å sei på fargen altså?
lanoforliten Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Banab virker festende på magen ja. Druer derimot setter fart på sakene her i hus...
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Den myke virker avførende.. Den harde virker motsatt..
børdi Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 den flekkete bananen til høyre er det....;-) hihi
Gothminister Skrevet 30. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. september 2007 Den myke ja,detr var bra,for det er bare den vi har også..hehe Takker. Da skal minien få litt av den.
rødt&blått Skrevet 30. september 2007 #8 Skrevet 30. september 2007 Jeg har nå hørt at man ikke skal gi banan til noen med forstoppelse.. heller ikke blåbær, melk osv.. Banan er banan liksom? Jeg hadde prøvd maltekstrakt.
~sjiraff~ Skrevet 30. september 2007 #9 Skrevet 30. september 2007 Neida, overmoden banan virker avførende. Blåbær regulerer magen og er dermed like bra mot forstoppelse som løs mage )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå