Gjest Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Tulla vår på snart 5 mnd drikker så lite mme. Når jeg ammet drakk hun 1 gang i timen ca og ikke mye da heller. Tenkte det ble bedre med mme jeg (orket ikke amme hele tiden, har ei på 3 år også som krever sitt..)Men nei da, hun drikker maks 135ml og det er sjeldent. Hun drikker ca 70-100ml hver 2ndre time.. Hun elsker grøt da, smiler fra øre til øre og spreller med armer og ben når hun ser grøtskåla.. hihi.. , men hun kan jo ikke bare få det. Hun får grøt når hun står opp og kl 19. Når hun får grøt drikker hun maks 50 ml mme etterpå. Jeg har prøvd å utsette tiden, slik at det er 3 timer imellom måltidene, men det ble ikke bedre.. Har byttet mme merke. har prøvd: hipp, semper(sverige), nan1 og nan2 og nå bruker vi collett. ble heller ikke bedre. Bleiene synes jeg ikke er så kjempe våte at det gjør noe. Innimellom en liten grop på hodet( fontanllen eller hva det het..) Blir så frusturet jeg!! Kan hun ikke bare drikke mer a.. elsdtemann var aldri noe problem. Hun drakk vel 170 ml på denne tiden.. Hvor mye drikker deres barn, til grøt og uten grøt..?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 syns jo egentlig hun drikker bra jeg hvis hun drikker 70-100 ml hver andre time...+det i grøten... de trenger ca 700 totalt i døgnet. tilbyr du henne vann ? hvis ikke så begynn med det. så lenge hun legger fint påseg og er fornøyd ellers er det ikke noe problem...barn er forskjellige og ikke alle spiser så mye i hvert måltid men er du bekymret ville jegtatt kontakt med hs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå