*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Jeg har nå kjøpt dette produktet. Men synes det blir så ujevnt når jeg legger det. Spesielt rundt øynene. Flere som opplever det? Har dere noen triks?
Hjertefamilien Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Kanskje du har for mye på kosten? Du har passet på å jobbe pudderet inn i kosten når det ligger i lokket? Ta litt og litt, og jobb heller pudderet inn i kosten fra lokket flere ganger.. Og drysse av overflødig da, tilbake igjen til lokket?
愛 siusiu 龍 Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 har du valgt riktig til din hudtone? nyansene går jo på om du har gultonet eller rosatonet hud og mørk/lys farge utfra det. jeg fikk en rosatonet fra hudpleien, men kjøpte selv en gultonet fra ebay(som forøvrig kostet under halvparten i pris og den både dekket bedre og ga et jevnt resultat. har du valgt riktig nyanse skal pudderet smelte slik at det blander seg med din egen hudtone. det skal ikke synes når du har det på, og heller ikke lage skiller. det blir aldri skjoldete på meg. men du gjør det riktig eller? du skal helle såpass lite i lokket, at når du svirvler rundt og rundt med kosten så skal alle mineralene til slutt ligge fordelt inne i børstehårene. pudderet skal ikke synes i kosten. så banker du kosten for å ta bort overflødig mineraler som har lagt seg oppå kosten. så børster du med små sirkulære bevegelser, først et omriss rundt ansiktet og jobber deg rundt og rundt innover mot nesa. når du er ferdig skal du la pudderet smelte på huden et par minutter. vil du at det skal dekke mere gjentar du bare prosedyren til du er fornøyd :-)
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 30. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2007 ok. Takk for råd jenter. Hørest ut som at jeg kanskje har feil farge og har lagt den feil. Må teste dette litt mer.
m-mamma Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Har du kjøpt i.d. kosten? Den er et must - helt fantastisk.
snartmammapåny Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 Hørest ut som du har for mye pudder på kosten, eller bruker en for dårlig børste. Prøv å ta mindre pudder på kosten, jobb pudderet inn i kosten og kakk av overflødig pudder. Om du søker på youtube.com etter bare minerals så får du opp vidioer som viser hvordan man skal gjøre dette;)
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 30. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. september 2007 ja, den har jeg kjøpt. Men jeg likte den ikke, slipper så mye hår. Så jeg har brukt en fra Clinique i stedet.
Hjertefamilien Skrevet 30. september 2007 #8 Skrevet 30. september 2007 Kanskje derfor du ikke får det pent da? Er jo ett must at det er naturhårsbørste... Mineralene i pudderet tas opp i kosten, og smelter på huden. Med en syntetisk kost vil det legge seg utenpå, og ikke smelte. Den slipper mye hår til å begynne med, gjør ikke noe det vel? Når du ser ett løst hår på kosten (ett som stikker litt lenger ut enn de andre) napper du det bare ut... Lykke til med prøvingen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå