Helnøtt med spire:) Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Hvor mye er 1/4 del? (flau nå, men hakke peil:(
Mikkeline Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Hvis der er av en liter, er det 2,5 dl
Helnøtt med spire:) Skrevet 30. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2007 Skal lage den oreo kaka. Så skal jeg ta 1/4 del av kjeksen i en bolle å brekke opp. Herremin jeg aner ikke hvor my det er:(
Helnøtt med spire:) Skrevet 30. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2007 450gr med oreo kjeks.
snartmammapåny Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 det er den totale mengden delt på 4.
piano♫ Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 Uansett hva det er: del det i 4 og ta en av delene ;-)
Helnøtt med spire:) Skrevet 30. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. september 2007 Tuusen hjertelig dere:)
maybe3 Skrevet 30. september 2007 #11 Skrevet 30. september 2007 Det blir som å dele kjekspakken i 4 deler. Du skal bruke 1 del. 450 g delt på 4 er vel sånn ca av 115 g;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå