Gå til innhold

stellebord..?? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på jakt etter stellekommode/badekar....vanvittig vanskelig... Har sett ett på sørbø som eg lika veldi godt...men ligger på 4000 kr...!! (dyrt?)(stellekommode med badekar) Noen som har noen tips hvor de har bra utvalg??event internettside... Samme med lammeskinnspose til vogn.. Bra tips? internettside??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte et stellebords kommode med balje og hele pakken for 1600.-

jeg synes 4000 for et stellebord er altfor mye men man er jo ganske forskjellig der da.

Vi kjøpte hvit stellebord i tre med 4 skuffer, balje, slange hele pakken. Men det var i drammen da, og de har ikke nettside:(

anbefaler deg å sjekke litt rundt før du kjøper noe så dyrt.

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor i landet du befinner deg, men anbefaler IKEA på det varmeste!

De har masse fint babyutstyr til en rimelig penge.

Noe er avbildet i katalogen, noe på nett og noe finner du bare i varehusene. Det er litt ulikt utvalg i de ulike varehusene, størst utvalg har de på den største IKEA, og det er Forus i Stavanger.

Kanskje verdt en tur?

Lykke til!

Skrevet

Takk for bra tips.. Vi skal nok undersøke litt mere ja.. Tar turen til ikea vi =) =)

• 1 måned senere...
Skrevet

vi kjøpte et stellebord med badekar for kun 599kr men det var på tilbud på tvedt senteret på forus i lagergaten 1, butikken heter Kids and Care:) (prisen på dette er 899kr når det ikke er på tilbud) dette er ikke stødig og masse plass til både klær, bleier og andre såper og lignde :)

eg fant ikke helt hjemme siden deres men de hadde en del der alt fra 599kr til oppover :)

Skrevet

Vi kjøpte brukt stellekommode m/4 skuffer,badekar på finn.no.. Den var kjempefin,så veldig ubrukt ut :) Fikk den for 400 kr! Så der sparte vi mange kroner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...