Gå til innhold

Tilbake til livet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig er magen back in bizniz og man får mat i seg etter spysyken. Må bare si at det er utrooolig slitsomt å ha syke barn og være syk selv :(

Men noe morsomt har jeg å fortelle alikevel :) Eldstegutten på 3,5 år er så omtenksom og snill... herregud så flink han er! Hver gang lillebror spydde så sprang han på do og henta handduker og tørka opp! :)

Og jeg lå selvfølgelig på sofaen og trodde jeg skulle dø og da kom han bort til meg og strøyk meg på kinnet og sa: "mamma, går det bra med deg? Jeg skal passe på deg... heeelt til alex kommer!" Jeg knakk sammen i latter da! Søte gutten min :)

Han har virkelig vært en helt. Trodde at han også skulle bli syk siden han klaga på vondt i magen.. kl 02.45 i natt våkna han opp og hyyylte om vondt magen. Så sier han at han vil spise.. gjett at jeg var glad da! Stakkars gutten, har blitt helt vanskjøttet igår! Alt han fikk å spise var 2 skiver med brød, litt potetgull og juice! (har han spist mere så har han henta det selv). Lille helten min :) Så kvart på tre i natt satt han og spiste frokostblanding og så gikk han og la seg igjen uten å våkne flere ganger. Han spurte så forsiktig om jeg ikke kunne stryke litt på han før han sovna.. gjett at jeg smelta da :)

Nå trøkker lillebror minimais (han som var syk sammen med meg) for alle penga... deilig ;) (det er det beste han vet)

Det dumme med å ha friske barn er at de er høyt og lavt hele tiden.. hehe :) HERREGUD jeg er glad vi er friske nå!!!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink storebror:-D Søte disse små som skal passe på oss:-)

Godt dere er friske nå, spysyken er bånn i bøtta:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...