Tingelingelate med to tomater Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Vi har/er hjemme hos min pappa som har hund i verste røyteperiode. Mini på 2,5 år fikk feber den første ettermiddagen (kom på formiddagen). Hadde feber hele natten og hele neste dag og påfølgende natt. Dagen etter det igjen var han feberfri, men da fikk han utslett over hele kroppen. Ble mer og mer. I tillegg har mini vært skikkelig slapp og rolig og vil bare sitte på fanget. Han er ellers en fryktelig aktiv gutt som ikke sitter i ro med mindre han må. Øynene hans har også vist at han er syk da han er lilla under øynene og skikklieg "slappe" øyne. Pappen og mini bestemte seg for å reise hjem da det ikke er moro å være syk mens man er borte + at mini var LIVredd hunden. De reiste i går ettermiddag. Jeg og tuppa er igjen her hjemme hos min pappa. Men så får jeg melding fra sambo idag om at mini er fri for utslett og er i storform. Og sambo mener det kan være hunden han reagerer på. Men er det vanlig at man får feber da?
ღtili35ღ Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Snuppa her i huset får av og til feber hvis det er noe hun reagerer på. Så det kan godt hende at mini har reagert på hunden.
Hjertefamilien Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Sønnen min reagarer med feber på hund, katt og midd. (Testet ut) Feberen kommer etter noen timer i samme hus med spesielt hund, og han blir helt slått ut. Feberen er høy, og varer ca 1 dag, så er den helt borte igjen. Så ja, det kan være hunden barnet ditt reagerer på :-/
Tingelingelate med to tomater Skrevet 30. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2007 Å...dette visste jeg rett og slett ikke. Vet at utslett er et vanlig allergisymptom, men ikke feber. Fikk forresten mld fra sambo om at han enda hadde litt utslett igjen. Hmmm, kanskje jeg får ta han med til legen for å teste om han er allergisk mot hund. Vi har jo bodd her hos pappa før, men ikke i en røyteperiode. Nå flyter det hundehår her selv om vi støvsuger hver dag. Men kan dette testes via en blodprøve da? Har deres barn i tillegg blitt skikkelig slapp og virket "veldig" syk når de er sammen med hunder o.l?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå