Gå til innhold

Nå gikk slimproppen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WOOW :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller ihvertfall deler av den !! Nå er jeg so exited !! Endelig noe som skjer her. Skulle på do, for tja ca en halvtime siden, og kjente plutselig noe som skulle ut. Ja, nå kommer enten s.proppen eller vannet , tenkte jeg og fikk opp farta til do ! Joda, det var s.proppen ja :D

 

Så..... he-hmmm hvor lenge til neste step da tro ??

Noen som har fått rier samme dag som proppen gikk ??

Jeg er godt over termin, 13 dager nå, så i morgen blir jeg satt i gang om ingenting annet skjer...VIL HA RIER I DAG !!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååååh -heldige du da!!! håper resten skjer på løpende bånd !!! sender gode tanker å en haug med *****************FØDESTØV*******************

=)))))

 

 

 

Skrevet

Hei! Så spennande! Med førstemann gjekk slimproppen på morningen, og så gjekk vatnet og fekk rier på kvelden: Håper det skjer i dag for deg og då! Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...