Maren-mi Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Eller ihvertfall deler av den !! Nå er jeg so exited !! Endelig noe som skjer her. Skulle på do, for tja ca en halvtime siden, og kjente plutselig noe som skulle ut. Ja, nå kommer enten s.proppen eller vannet , tenkte jeg og fikk opp farta til do ! Joda, det var s.proppen ja Så..... he-hmmm hvor lenge til neste step da tro ?? Noen som har fått rier samme dag som proppen gikk ?? Jeg er godt over termin, 13 dager nå, så i morgen blir jeg satt i gang om ingenting annet skjer...VIL HA RIER I DAG !!!!!!!!!!!!!!!!!
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 ååååh -heldige du da!!! håper resten skjer på løpende bånd !!! sender gode tanker å en haug med *****************FØDESTØV******************* =)))))
Nillo Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Hei! Så spennande! Med førstemann gjekk slimproppen på morningen, og så gjekk vatnet og fekk rier på kvelden: Håper det skjer i dag for deg og då! Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå