Gå til innhold

Ang Goosebumpz..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nok et spørsmål fra frk. Grønn her :-p

Når man bruker Goosebumpz, skal man da bruke det før eller etter man har kuttet til det man skal ha det på?

Min innskytelse er før, men jeg er kjent for å ha tatt feil et par ganger før.. :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk min første goosebump i går, så jeg er ikke veldig erfaren jeg heller ;)

Men jeg brukte goosebumpen først, og så kutta jeg. Innbiller meg, uten at jeg har prøvd, at hvis du tar den etterpå vil det blir litt "krønsja" i formen, om du skjønner... man presser jo papiret oppover i formen liksom... Meen, hvis man tar det først og så kutter risikerer man da å "flate" ut mønsteret igjen tro...?

Hmmm... Jeg skal sette meg og scrappe nå, kommer tilbake om et par timer med rapport ;) Jeg må bare rydde unna pulten først, ligger en halvferdig LO der skjønner du ;)

Skrevet

Jeg ha prøvd begge måtene. Førtse gangen tok jeg goosebum først og så trykte ut diesen.

Så kjøpte jeg en til og i en elelr annen brukerveiledning leste jeg at jeg skulle trykke ut diesene først og så bruke goosebumz etterpå.

gjorde det på noen Calvinbokstaver og fikk da trykket mønster på flerbokstaver i slengen , så det sparte meg for litt jobb.

Skrevet

Jeg har kun brukt etter. Da han på bikuben demonstrerte både dies og goosebumpz for meg i butikken, når jeg kjøpte tanga, stansa han først ut og brukte goosebumpzen etterpå. Så jeg har bare gjort det automatisk. Figurene holder seg like fine fordet.

Skrevet

Da har jeg prøvd med det jeg har og jeg synes det blir finest når man tar goosebumpen sist... mønsteret ble så "flatt" hvis man brukte den først og så trykket ut motivet etterpå synes jeg... =)

Skrevet

Jeg er så glad for at jeg har dere å spørre jeg altså! Se der, jeg hadde feil - igjen... *fnis*

Vel, skal ikke se bort i fra at jeg hadde prøvd begge deler da :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...