Gå til innhold

eg har rier :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

joho... (selv om d gjør voooondt)... har hatt relativt regelmessige rier + - 5 min i 3 timer nå... har dusjet og sitter her og kjenner det bare blir vondere og vondere... håååper på en september baby jeg... :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så morro. jeg er misunnelig, selv om jeg ovhodet ikke vil ha det ennå selv... 121 dager igjen. lykke til håper du får en fin og ukomplisert fødsel!

Skrevet

ja har lenge vært misunnelig på andre.. men fytti.. gjør jo vondt jo.. men men... d som e godt et jo at man må jo igjennom det uansett og da får eg verdens beste gevinst... er ikke heeelt døden, men au he he...

tror dette blir en spesiell søndag... :D

Skrevet

ingen dør av smertene... hehe. lett for meg å si som sitter her og er førstegangs! men det går nok fint skal du se, og vondt det gjør det jo. finnes vel ingen bedøvelse som tar bort alle smerter! så utrolig morro.. gleder meg til det blir min tur!

Skrevet

Åh så kjekt :) Da får du kanskje holde babyen i armene i løpet av dagen :o)

Gleder meg til det er min tur!

Masse lykke til.

Skrevet

jaaaaaaaaa.... d håper eg å... :D :D sambo er stresset.. ihihi.... :D

takker for lykke-ønskninger :D

Skrevet

Då var du ein av dei heldige som fekk komme på¨kk i helga du då :) Masse lykke til!!

Skrevet

heeeldige du da!! sku ønske d skjedde noe her i gården å ;o))

masse lykke til med fødselen, går så bra skal du se =)))

Skrevet

Ønsker deg masse lykke til:) I dag få du nok babyen deres...

Skrevet

Lykke til.

Spennende å se om h*n kommer i september, eller om h*n foretrekker oktober:-)

Kos deg som nybakt mor om ikke så lenge

Skrevet

hurra!! :) kanskje gutten til og med har kommet nå?? :) Gleeeder meg til det er min tur i februar jeg :)

Skrevet

Han er fremdeles ikke kommet.. vannet ble tatt for en times tid ca, og samboer kunne melde om masse smerter og sterke krefter i sving :) Er superspent.. og totalt nervevrak her.. regner med at han kommer veldig snart :) Klem fra superspent tante :)

Skrevet

Ååå lykke til! :) Sjalu her nå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...