♥Love is in the aiR♥ Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Hvor bestillte dere? Hva kostet den? Tok det lang tid før den kom? Hvordan virker den? Går den bare på batterier, eller går den på strøm i tillegg, men har batterier som bacup? OM den bare går på batterier, må de skiftes ofte? (med vanlig bruk hver natt) Lager den noe lyd? (hehe, blir man liggende å høre på noe summelyder hele natten liksom?) Det var vel alt jeg kom på i farten... Og er det noe annet vi burde vite om den, så skrik ut! både gode og dårlige erfaringer om det er noen... Kommer nok til å bestille den, men vet ikke hvor, og hva de koster=S Tusen Takk for svar=)
Rumpleteazer Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 skal prøve og svare så godt jeg kan. Husker ikke hvor jeg bestilte den, på nettet et sted, lå en link på dinbaby, den kostet ca 1900-2000 kr, deromkring. Kan ikke huske at det tok sånn kjempelangtid før den kom i posten nei. Den jeg har går på batterier, jeg har i løpet av 1.5 år skiftet de en gang.. Den lager ikke lyd, den har et blinkende lys, men lyset er ikke irriterendes altså . min babysense var gull verdt for meg
AnTiLoPeSvIn Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 gå inn på www.lillelulle.no koster 1600 der.
Mrs. Bouquet Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Jeg bestilte på www.lillelulle.no for der fant jeg den billigst. Fikk den etter 1-2 uker kanskje, husker ikke helt. Jenta mi er nå 8 mnd. og har ikke trengt å skifte batterier enda.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 30. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2007 Tusen Takk=) Da er babysensen bestillt, så nå er det bare å vente på post;) Skal bli kjempe deilig å kunne legge henne i egen seng, og faktisk få sove selv! ikke bare ligge våken å høre etter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå