Gjest Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 ... veldig flink var hun! En tanke som slo meg: jeg synes det var særdeles harry at samboeren hennes (Atle) tygget på tyggegummi hele veien mens hun fødte. Smatting og slafsing... og at han i tillegg kom med caps og satt med den på på undersøkelsesrommet, det synes jeg heller ikke noe om... Nåvel, kanskje bare jeg som fikk de assosiasjonene..(bare å pepre meg for det, jeg bryr meg heller lite..alle sier jo det de vil her inne uansett, så her er mine tanker). Men det var veldig kjekt å følge med på nettserien da! De fikk en skjønn baby! Og Helene virker jo sååå skjønn da!
Tigermor. Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Hehe, tenke overhodet ikke over det at Atle slafser tyggis og sitter med caps under fødselen, men det er kanskje fordi at han minner litt om min sambo på det området...kan ikke forlate huset uten caps for da føler han seg naken =) Min svigermor er lettere oppgitt over sønnen sin som "konstant" går med caps, og extra ille synes hun det er når capsene er møkkete...og det er de jo ofte siden han bruker de overalt!! Han tar den heldigvis av før han kommer og legger seg da =) Men Helene var kjempeflink ja =) Har veldig lyst til å føde i vann selv etter å ha sett den fine fødselen hennes!
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Ho va flink, ja!! Æ håpe no det kommer en til episode! Noen som vet? Så vi får se hvordan det går rett etterpå, og kanskje første tiden hjemme osv....
Lina08 Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 For en idiotisk ting å henge seg opp i da...og legge det ut i en tråd her liksom?? Nei, guud så fælt at han hadde på seg caps på undersøkelsesrommet...godt det ikke var han som skulle undersøkes da! Han burde jo hatt på seg kjole og hvitt, samt hatt et fat med snitter han kunne tygge på... Synes han var kjempeflink jeg, rolig og omsorgsfull:-)
Smånetta 14.mai Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Har ikke sett den, men det er en ting som har slått meg med alle de fødslene på den serien. De roper og hyler sånn. Da jeg fødte (dette var i DK, så kanskje annen prosedyre der...) knurret jeg veldig under første pressve. Da sa de at jeg måtte spare på lufta til å presse. Sånn at jeg ikke slapp den ut gjennom munnen, men fylte opp lungene sånn at mellomgulvet også trykket på babyen, liksom. Kan jo være de ikke orket å høre på hyling, da. Men det funket veldig bra på konsentrasjonen.
Lejonet Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 Synes Helene og samboeren var kjempeflinke!! Har født tre selv og venter nr 4. Helt normalt å rope for noen, har gjort det selv og på de to første. Når jeg fikk nr 1 oppfordret jordmor meg til å rope for å få mer krefter... Vi er alle forskjellige, og vondt gjør det jo. Er imponert over hvor rolig hun egentlig var jeg:)
Smånetta 14.mai Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 Sikkert forskjellig, ja. Jeg så jo ikke Helene, men synes de er kjempeflinke alle sammen, altså.
Tobias og Robin Skrevet 30. september 2007 #8 Skrevet 30. september 2007 her har du helene: http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/292294
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 30. september 2007 #9 Skrevet 30. september 2007 Hehe tyggisen hans tenkte jeg ikke no over i det hele tatt jeg heller:) La bare merke til enkelte ting som jeg forbandt fra min første fødsel... Måtte ha noe å bite i jeg også, men brukte armen til mannen min... :/ Å så fødte jeg på samme rom som Helene, men på den smale undersøkelsesbenken..... Rakk aldri å få fødestue vi... Ikke rakk jeg å legge meg i karet hell... Hehe... Shit, gruer meg litt til de riene igjen, men skal klare meg gjennom dem denne gangen også, uten sm.lindring.. Tenker nemlig på vannfødsel jeg også. JM anbefaler det på det sterkeste:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå