*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Holder på registrere, men den forbanna paypal-greia nekter å godkjenne telefon nr mitt.... Home telephone: 99999999 (eksempel) Da jeg skriver inn nr og trykker continue, får jeg opp: Some required information is missing or incomplete. Please correct your entries and try again. Home Telephone: The phone number is not properly formatted. Hva i all verden gjør jeg galt? Og det haster litt, for har kjøpt noe på ebay, og må betale :-/ Men den vil ikke godkjenne betalingen uten at jeg har en paypal konto... vær så snill og hjelp meg noen her a, hehe.. At det skal være så vanskelig å handle på nett a...
snartmammapåny Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Sjekket innpå min paypal, og der står tlf: +47 99999999 Du kan jo prøve det...
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 29. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2007 Har prøvd det :-/
snartmammapåny Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 Er det noe sted der du må sette nr til norsk nr? Alternativt sette landet du kommer fra?
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 30. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2007 Nope, ingenting funker.. Så jeg gav opp :-/ Men er det noen her som har handlet på ebay før? Er det lov å angre kjøpet før man har betalt?
snartmammapåny Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 Du får sende en mail til selger og forklare at du ikke får til paypal. Så får du sikkert en utsettelse på betalingen om ikke annet. Du kan og sende mail til paypal å få hjelp. Er ikke så lett å angre på kjøpet for uten at selger er snill med deg. Selger må nemlig betale for auksjonen, og når du angrer deg så må selger betale for en ny auksjon for å få solgt produktet. Ikke så veldig hyggelig for selger det.
Northernlights Skrevet 30. september 2007 #8 Skrevet 30. september 2007 MÅ du ha telefonnummer,da? Jeg er litt oppgitt over paypal og hvor vanskelig det er å få skiftet etternavnet mitt. Jeg må enten fakse eller sende dem kopi av enten førerkort eller pass med mitt nye etternavn... Har ebay-abstinens innimellom...har ikke kjøpt noe siden 2005.Nettopp pga det der... :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå