Den drygaste Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Jeg er dønn hetero men fy flate, jeg kunne tatt Alecia Moore (pink) på flekken! Nice nice nice!
♥Prinzessin♥ Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Så nå mener du kjendis av samme kjønn som en selv?
Den drygaste Skrevet 29. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2007 nei hvilken som helst uansett kjønn
♥Prinzessin♥ Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Det er en klijsé, men han ER jo sexy - Johnny Depp er ikke bare vakker, suksessfukk og rik - han har en deilig "gi faen"-holdning til Hollywoodsirkuset. Han virker ekte, down to earth og er Mann med stor M. *Yummy*
♥Prinzessin♥ Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 haha... SuksessFUCK? Var det det jeg mente, kanskje? Oh yeah... :-D
Den drygaste Skrevet 29. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. september 2007 oh yeah! og han er den eneste mannen jeg har sett som kler mascara under øynene og dreadlocks! han er jo mat!!!
Den drygaste Skrevet 29. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. september 2007 hvis jeg skal velge en mannlig må det bli dwayne johnson (the rock)... DET smilet og ikke minst de deiligste bicepsene! yumm!!!
♥Prinzessin♥ Skrevet 29. september 2007 #8 Skrevet 29. september 2007 Kommer ikke på hvem Dwayne er, men skal definitely google ham... ;-) Ja, Johnny er en lekkerbisken. Da mannen min og jeg så på Pirates of the Caribbean, sa han: "Sånn ville jeg ha sett ut", da han så Mr. Depp. Og mannen min er superkjekk. :-) Sjøltilliten er det verre med, men AI AI KÆPTN SPARROW! - jeg skjønner at enhver mann tenker det når han ser det mannebeinet der. :-)
Den drygaste Skrevet 29. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. september 2007 uff... jeg som skal til sengs med sambo nå! og det eneste som står i hodet på meg er johnny depp!
Den drygaste Skrevet 29. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 29. september 2007 Dwayne johnson er forresten han som spiller Scorpion King... oh la la! natta
♥Prinzessin♥ Skrevet 29. september 2007 #11 Skrevet 29. september 2007 Ikke noe problem, det blir vel bare ekstra freskt ikveld når dere har "Johnny" med. ;-) Natta!
Gjest Skrevet 29. september 2007 #12 Skrevet 29. september 2007 Jeg synes han... Uhm.... Hva heter han igjen da...? Han spilte i den.... Jude Law?? Han synes jeg er søt, liksom.
♥Prinzessin♥ Skrevet 29. september 2007 #13 Skrevet 29. september 2007 Ja, Jude er veldig pen. Nesten litt for pen. :-)
¤MegOgMini¤ Skrevet 30. september 2007 #16 Skrevet 30. september 2007 hva med Timbaland da? han synes jeg er M-M-M Yummy... hehe...
prekæs Skrevet 30. september 2007 #17 Skrevet 30. september 2007 signerer prinzessin... og jeg vet hvor han bor... vi er jevngamle.... og jeg holder meg like godt... Kremt;)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #21 Skrevet 30. september 2007 George Clooney Heath Ledger og så synes jeg Jack Gyllenhaal er veldig søt - men det går visst rykter om at han er homo... Av norske menn liker jeg Jens Stoltenberg, Jonas Gahr Støre og Helge Lund (sjefen i Statoil) ganske godt ! hehe + de fleste som spiller på Portugals landslag i fotball. og så liker jeg Zinedine Zidane.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #23 Skrevet 30. september 2007 Angelina Jolie,Brad Pitt og Johnny Depp kommer ikke engang på lista mi.Ikke engang om det var 1 million på den lista. Ekle,tynne tatoverte mislykkede kroppen til Agelina med de skrukkete leppene,Brad med sitt kjedelige utseende ,og Johnny Depp med det spisse fjeset og de svarte øynene. Kan ikke se noe sexy med noen kjendiser akkurat nå. Mange som levde for lenge siden kunne jeg sagt var det: En ung Elvis Presley fks. I dag er det image å reise rundt til fattige land,adoptere små negerbarn og dermed få poeng blandt sine fans,mens man snakker om hvor fryktelig fattigdommen er i verden (som om vi ikke vet det allerede???) Sånt ser jeg tvers igjennom.
KariMari Skrevet 30. september 2007 #24 Skrevet 30. september 2007 As always: Nicolay Cleve Broch og Trond Espen Seim:-)) Mhmmmmm....Trenger slett ikke ut av landet for å finne dritfine kjekkaser:-D
It's all about me Skrevet 30. september 2007 #25 Skrevet 30. september 2007 Gerard Way selvfølgelig :oD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå