Gå til innhold

Northernlights- har et spørsmål om du har tid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..men du har kanskje lagt deg,nå?

Skrevet

Å nei..

Jeg tenkte siden du har jobba på sykehus og slikt i USA. Har du hørt om "eosinophilic disorder"

Altså tilstand der man er allergisk for nesten all mat.. De mistenker at sønnen min har det og jeg finner ikke noen gode nettsider på norsk.

Fant 1 forening i USA http://www.apfed.org/ee.htm

Er dette en relativt "vanlig" sykdom i USA? Jeg driver og leiter og leiter her...'

Vet ikke om du vet:)

Synes forresten du skal komme til Norge i julen, jeg:)

Skrevet

Adri hørt om det. Kom mange med allergiske reaksjoner, men jeg har aldri sett den diagnosen før

Håper ikke det er det barnet ditt har Høres da veldig trasig ut..

Vanlig er det iallefall ikke.

Ja,jeg tror jeg kommer til Norge til jul =o)

Fått mannen mer og mer på glid. Vi snakket en del om det i ettermiddag og kveld, og han sier jeg må bare dra.

Vi feirer da før vi reiser.

Sitter og forspiser oss på reker mens gubben ser filmen "Gettysburgh" (handler om den Amerikanske borgerkrigen)

Han er utrolig historisk interessert,og elsker alt "borgerkrigs",om man kan elske noe som har med krig å gjøre...Er kanskje ikke rette ordet,men du skjønner sikkert.

Jeg sitter og surfer litt.

Fant noe nydelig jeg bare MÅ poste,så følg med ;o)

Skrevet

men hvis du sitter og kjeder deg en dag, kanskje du kan google litt på amerikanske nettsider og kanske sende meg noen linker? Hvis du gidder:)

Kos dere med reker- her er det jo natta, men du vet- nattens barn gir seg jo ikke enda:)

Skrevet

Jeg finner sikkert ikke mere enn du klarer, men jeg kan prøve.

Rekene er spist opp ;o)

Var yummy! Kattungen fikk et par biter hun også. Fant ut det er en hunkatt...det var hankatt vi ville ha, men vi får få denne sterilisert med tiden.

Hun sitter inni skjorta mi,med hodet stikkende ut mellom glidelåsen i halsen ! hehe

Knallsøt liten pusekatt =o)

Surfer med meg på nettet i kveld.

Skrevet

SÅNN ER DET VI HAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bare i spiserøret!!!!!!!!!!!!!

Ble litt satt ut jeg,,,,

Mellomste skal få sonde i magen, han reagerer på all mat som inneholder gluten, egg, soya og melk.. Produserer for mange eosinofile blodceller... Akkurat som denne gutten

TUSEN TAKK!!

Smask

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...