Gå til innhold

Endelig er planene for dåp ordnet:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

det ble jo så mye krøll i forhold til dna test osv,så jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke holde selskap jeg..

Men så fikk jeg en sms fra mamman til barnefar i dag (hadde spurt henne om å være fadder), så jeg ringte henne og det ene ledet til det andre og før vi visste ordet av det var selskap planlagt!

hun fikser lokale og betaler det (utrolig flott av henne) og hun og mamman hennes skal bake kaker og ordne med servietter osv:)

min mamma og stefar kjøper tårnkake og lukket valnøtt og mamma baker kaker og rundstykker, jeg har allerede hamstra inn syv bøtter sodd så da blir det sodd til middag:)

for noen flotte mennesker alle sammen har vist seg å være etter jeg ble mamma:D så nå skal jeg og mamma hjem til bf sin mor en dag og sammen skal vi alle planlegge dåp:)

er så glad at dette ordnet seg til slutt og at vi alle sammen kan orden en fantastisk flott dåp for lillegutten min sammen:):) tror det blir en kjempeflott dag:)

hun sa forøvrig også at hun synes det er rart men trivelig å ha blitt bestemor og at hun ønsket å stille opp for oss og ha tett kontakt med lucas:) jeg er så glad jeg nå:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner ikke til historien din, men hørest iallefall ut som alt ordner seg for deg:D

Er så deilig når bitene bare faller på plass til alles beste:D

Vedig koslig at farmoren og vil være en del av babyens liv da, kjekt med folk som stiller opp:D

Skrevet

var en hel haug med krøll i forhold til dåp osv pga dna test og når svar på den skulle komme osv, men ja nå ser det ut til at alt ordner jeg på mange måter:)

ja det er kjempekjekt:) også er det kjekt at hun vil møte mamma også slik at de sammen kan pludre og kose seg over lillegutt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...