Gjest Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 jeg skal ut neste helg:) gleder meg mase og har kjøpt inn smirnoff north til å lage en drink som forøvrig er kjempegod og lett å lage:D Er heldigvis velsignet med en mamma som husker hvordan det var å være alenemamma og som gjerne avlaster meg og passer lucas innimellom så jeg kan få kose meg litt ute innimellom:) selv og jeg elsker sønnen min så er det godt å noen dager kunne ta seg fri fra å være mamma og kose meg en kveld med å kun være louise som har det litt gøy på byen:) da er det ekstra godt å komme hjem å være mamma igjen med masse nytt overskudd og pågangsmot etter en trivelig kveld ute:)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Det er få som faktisk vet hvordan det er å være alene med barn. Å da mener je virkelig alene om heile omsorgen. Kos deg:)
Gjest Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 høres kjempedeilig ut. merker selv de gangene jeg har hatt litt avlastning at man får en helt ny giv for det er slitsomt å være helt alene om omsorgen . så du får kose deg masse - skulle gjerne vært med
Gjest Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 takk for det jenter, jeg skal ta en skål for dere:) min splitter nye blender skal virkelig få kjørt seg når vi skal blande drinker hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå