Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Her er det absolutt Goboken å det var det også til forige jenta mi.
snartmammapåny Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Vi var medlem i goboken noen mnd, men fikk jo nye bøker i hytt og gever. Fikk ikke tid å leke med alle, så var litt bortkastet når småen var så liten. Så meldte oss ut. kommer muligens til å vurdere å melde oss innigjen når småen blir litt større da, bøker er jo viktig det.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Er ikke med i noen klubb. Kommer heller til å gå på biblioteket og låne bøker, når han blir så gammel at bøker er interessant.
Mrs. Bouquet Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Vi handler bøker sånn dann og vann som vi samler til jenta vår. Har ikke lyst å være medlem i en bokklubb der vi får mye andre ting, blir bare rot.
MathildeC Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Jeg vil at hun skal bli medlem i Bokklubben Barn naar hun blir saa gammel at hun skjoenner at hun faar noe i posten :-). Men naa naar hun er saa liten synes jeg det er stas aa velge et par utvalgte boeker selv, i bokhandel eller paa nett. Kjopte "Hello Baby" fra Amazon, den var veldig skjoenn, en saann toey-bok til de minste.
MammantilKaja Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 Fornøyd m Goboken her og! Fine alderstilpassede leker og bøker;) Går jo an å avbestille noen av pakkene for de som synes det blir for mye... Spennende synes jeg ihvertfall og begge barna er fornøyde
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 Vi er medlem i bokklubbens baby og bokklubbens barn! Baby er ikke så kjekk, mens bokklubbens barn er det mye. Man kan bestille hvilke bøker man vil selv også, og det er kjekt å få blad i posten om nye bøker osv. Jeg syns det er kjekt å samle gode bøker til snuppa, som hun kan ha gjennom barneårene:)
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 30. september 2007 #8 Skrevet 30. september 2007 Jeg var medlem av go'boken men har endelig fått ut fingeren og meldt meg ut. Det er helt greie bøker altså, men det blit litt mye når hun er så liten, dessuten synes jeg det er mye koseligere å gå og plukke ut bøker selv:) Når hun blir større vil jeg gjerne melde henne inn i bokklubbens barn men jeg synes ikke det er noe vits i enn så lenge. HUn har mer enn nok med de bøkene hun har fått fra go'boken de første fire månedene av sitt liv nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå