Gå til innhold

Dere som har vært på ordinær ul

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble dere satt frem eller tilbake? Og hvor mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ble satt en uke tilbake ifølge legen sin termin, men d ble når jeg selv mente :-)

Skrevet

jeg hadde termin 22. feb men fikk nå 17. ikke så mye men kjekkere den veien..........

Skrevet

Jeg hadde termin 22. februar og fikk den flyttet til 23. februar etter ultralyden.

Skrevet

Hadde 7. feb, men ble flyttet til 9.

Herlig med så tette terminer :)

Skrevet

Jeg hadde menstermin 10. januar, ble flyttet 3 dager til 13. januar. Syntes det var helt greit å bli flyttet litt tilbake, siden jeg da beveget meg litt vekk fra nyttår.. :o)

Skrevet

Jeg ble satt 3 dager frem; fra 10. til 7. februar =) Deilig å få en tidligere dato for en evt igangsettelse!! =)

Skrevet

Mens og ul termin ble samme dag! Da slipper jeg å forholde meg til to datoer! Deilig!

Skrevet

Sist gang jeg var gravid, ble jeg satt tilbake. Mens termin 6 juni, Ul termin 11 juni, men jenta mi kom 31 mai hun : )

Skrevet

9 dager tilbake. iflg legetermin og 1 uke tilbake iflg min termin..

Skrevet

ble flyttet fra 3 feb til 9 feb jeg.. Litt kjipt, men men.

Skrevet

Ble flytta fra 29 januar til 9 feb. Noe som føles helt feil!! Men ikke mye man kan si i mot de på st olav!!:)

Skrevet

Tilbake 4 dager

men skal tilbake for å sjekke en gang til:-D

I utgangspunktet skulle vi ha vært på kontroll da jeg var 18+0, men siden mannen min skulle ut å reise fikk vi da jeg var 16+6. Så siden jeg ble satt tilbake 4 dager, var jeg jo bare 16+2. De vil derfor ha meg inn igjen for å bli helt sikker på termin + ta prøvenen til mor&barn undersøkelsen.

Skal dit 11.okt. Da er jeg 19+2 etter den nye termine

Skrevet

Mensterminen min er den 4. januar, og ul-terminen ble den 16. januar, så da får vi se hvem som har rett da ;-p Jeg tror rundt den 8.-11. januar...

Skrevet

Menstermin var 11 januar, men ul termin 6 januar. Men dette visste jeg stemte for jeg sa det til jm før hun begynte at jeg kommer til å få termin 5.januar :-)

Skrevet

hadde 27 januar men ble flyttet til 26 januar :)

bare bra det , en dag mindre å vente :)

Skrevet

Jeg mener menstermin er 19. februar, legen mener 16. februar, UL viste 22. februar - jeg holder en knapp på 19. fortsatt. Håper å unngå 29. i alle fall :-)

Skrevet

jeg ble flyttet fra 30 januar til 13 februar så jeg fikk et kjempe hopp.. men det var egentlig litt gøy også siden sambo har bursdag 13 feb.

Skrevet

To dager tilbake.

Skal på 3D i morgen så får se om de mener det samme. Ikke så stor forskjell at det gjør noe.

Skrevet

jeg hadde 7 januar fikk fikk 7 januar:D

Skrevet

Hadde på nyttårsaften, ble satt to dager fram. Syns det hadde vært stas å føde på julaften og, jeg.

Skrevet

Forrige baby blev flyttet fra 24 til 21/9. Noe jeg mente var feil. Barnet blev plukket ut 5 oktober.

Nå jeg ikke hadde noen mens og beregne fra så det blir som det blir.

Skrevet

Jeg ble flyttet 1 dag frem; altså legen sa 25 februar, UL sa 26 februar og mensenterminen er 23 februar. Jeg mener bestemt at mensenterminen min må telle fordi syklusen min var 3 dager kortere den måneden og det må da ha noe å si?

Uansett så kommer han nok ut en eller annen gang hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...