Gå til innhold

inntekt og skatteopplysning??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skjemaet som arbeidsgiveren skal utfylle, der det står inntekt, skal det være brutto eller netto?? På min har hun skrevet det jeg får utbetalt, lurte bare på om noen vet om dette er riktig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener det er brutto de skal oppgi, i og med at man må oppgi bruttolønn på søknaden om fødselspenger. Netto sier jo ikke hvor mye man tjener egentlig, da man kan ha forskjellig skattetrekk og andre trekk som f.eks pensjon, forsikring, organisasjoner og lignende. Men hva med å ta en telefon til NAV?

Skrevet

heisann..kan man faktisk være litt heldig å regne ut ett snitt som er litt høyere enn ved netto ??driver å regner ltt sånn for meg selv om hva jeg noelunde kommer til å få..har da plusset netto utbetalt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...