Mamma TB Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 jeg kom plutselig på å tenke i går da jeg la meg.....hvordan er det me julemiddagen.kan det være lurt å amme seg før en spiser julemiddag som pinnekjøtt,trodde ikke det var så bra å spise noe sånt å amme etterpå?vet veldig lite jeg.....
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 har d noen innvirkning, med mindre man drikker til maten?? hmmm..aldri hørt...
Maren-mi Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Unødvendig innlegg oktoberbaby-07. Det er jo en god del mat man ikke skal/kan spise når man ammer !! Til deg HI, så vet jeg ikke sikkert med pinnekjøtt, men hvis du søker på matportalen.no, så vil du antagelig finne noe som kan hjelpe deg :-)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 leste litt om og har spurt om dette før jeg, mener det var kålrabistappen og surkålen man burde være forsiktig med... kjøttet er vel ikke så farlig, for uten at det er kansje litt mye salt...=)
Nillo Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Nokon babyar reagerer på kålrabi, mitt tips er å teste ut på forhånd, så slepp du å ha en baby med mageknip på julafta. Ellers så kan du skifte vatn fleire ganger når du koker kålrabien, og så ha poteter i stappa for å gjere den mildare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå