Gå til innhold

er det nødvendig med eggløsningstester??

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hvilke har dere brukt? syns de er så himla dyre!! hvilken nettside er det best og bestille fra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke nødvendig om du ikke sliter med å bli gravid/har lite sex. Jeg kjøpte dem egentlig bare for gøy.. :)

Skrevet

vet ikke om jeg sliter, men har fått beskjed om at jeg kanskje måtte regne med kunstig befruktning pga cyster, men det var for to år siden, ble gravid for to mnd siden ved ett "uhell"! ikke mindre ønsket av den grunn, mistet på onsdag...så nå vil vi ha fart i sakene, og tenker at det kanskje er greit med el.tester om det går fortere??

Skrevet

Helt ærlig så tror jeg ikke det går noe "fortere" av den grunn.. Det er jo "bare" å regne seg fram til når ca på mnd en har eggløsning og så "peise på" ellerno.. Men du kan ha rett også. for noen går det kanskje raskere i og med de da kan få ganske nøyaktig tid hver måned. Hva vet jeg.. har ikke prøvd det selv:)

Billige slike kan du finne på www.billigetester.no :)

Skrevet

Marthe med Ninjareka: Det er ikke alle som bare kan regne seg fram til når eggløsninga er! Jeg har veldig uregelmessig eggløsning, 1-3 mnd etter mensen.. Litt vanskelig å regne seg fram til når jeg har eggløsning da.

Skrevet

Man kan jo bestille sånne strimler fra f.eks babyklar.no eller babyornot.no. De er jo ikke så dyre og man kan teste i vei :) Selv bruker jeg bare CB digitale tester, men disse er dyre og litt kjipt dersom man ikke finner el og må kjøpe flere tester

Skrevet

Tror ting går veldig mye saktere om man bruker el tester..

Jeg tok det 2 ganger iløpet av 22pp er.

Tok dem kun for jeg lurte på om jeg hadde el i det hele tatt.

Er jo kjekt å vite.

Jeg kjøpte strips fra:

www.Billige-teste.dk

Jeg tror man stresser opp kroppen om man bruker el tester, og holder på med temping osv.

Lykke til! :)

Skrevet

Jeg kjøpte tester (også fra www.Billige-teste.dk), og resultatet er at jeg ikke stoler på eggløsningstester i det hele tatt, og ikke kommer til å kjøpe noen i fremtiden. Jeg kjøpte mest for å være 100% sikker på at vi hadde sex når jeg hadde eggløsning. Kjøpte 28 eggløsningstester og 3 graviditetstester.

I følge testene har jeg aldri eggløsning i august. Jeg er heller ikke gravid nå...

*sukk*

Snakk om bortkastede penger...

Kan selvsagt ha brukt testene feil, men "tiss i en kopp, stapp testen oppi i 3 sekunder", hvor mye feil kan man gjøre egentlig???

Med mindre dere prøver og prøver og prøver igjen uten å få det til, synes jeg du skal droppe slike tester. Gå for måling av temp. og å sjekke utfloden din heller....

Skrevet

I tilfelle det skulle være noen tvil kan jeg for ordens skyld nevne at jeg er i 9 uke nå, så testene jeg kjøpte var definitivt feil, alle 31 av dem....

Skrevet

Eg tenker at el-tester kan vere med på å stresse deg. Vi har hatt stort hell med annakvardag-metoden. Dvs sex annankvar dag frå mens slutt til ny mens / positiv graviditetstest. Har fungert på 1.pp for oss etter prøving rundt sansynleg el nokre pp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...