Gå til innhold

er det for mye og ha på ute nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

her er det mellom 8 og 12 grder i løpet av dagen,blåst surt de siste dagene...så jeg syns det er kaldt...

lillegutt på 13 mnd går ute m en refleks dress m for,ikke vinterdress,høst/vår dress..

men nå begynner den å bli for liten,så jeg må finne en ny...

tenkte bare en vanlig parkdress,sånn med uttagbart for..

men så har vi arvet en dress,fra cubus..det er en bobledress..kan jeg bruke den nå,med bare bukse,body/tynn genser under?

eller "ødelegger" jeg vinteren da...at han da har brukt opp den varme vinterdressen...

noen gode råd her?:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan godt bruke vinterdressen med lite klær under, eller reflex dressen med ullklær (strikkegenser/ bukse) eller fleece. Til vinteren bruker jeg fleece eller ull under bobledress, dersom det er kaldt, helst med et tynt ullsett innerst

Skrevet

under refleks dressen har han vanlige klær,pluss en fleece jakke...

men som sagt den begynner å bli liten,har litt problemer når han skal reise seg opp og når han sitter..alt blir så stramt...

er litt småkjipt å bruke penger på en høstdress når vi har dress,selvom det er vinterdress...er jo ikke sikkert vi får brukt den nye dressen så lenge heller...

er ikke bestandig så lett dette her...

Skrevet

Vi bor på østlandet og tuppa har allerede fått innviet vinterdressen sin :) ha sendt med henne alt av klær til barnehagen også ser de ann på været hva de kler på henne. En dag hade det vært så kaldt at hun hadde fått vinterdressen på med strømpis og body under, hadde vært helt passe varm og koset seg ute :) Kunen sikkert hatt høstdressen med litt mer klær under også, men mer behagelig med lite klær under dressen.

Skrevet

vi bor og på østlandet...

får prøve dressen...

Skrevet

Østlandet her også. Vinterdress med bare jumper og strømpebukse under. Det er jammen surt nå, altså.....

Skrevet

surt ja,fysj a meg...

hadde det ikke vært for en vinden hadde det vært greit...

på fredag fikk jeg vinterfølelse,var så sur vind...brrrr.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...