Gå til innhold

hva kan det være ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen !

jeg har en sønn som er 5 år, er veldig hyggelig og glad gutt, hører på alt jeg sier eller rettere sagt hørte på alt jeg sa,

Han er blitt veldig surpump i det siste, jeg vet ikke hva det går av ham, han slår meg, skriker til meg, og så begynner han plutselig å gråte. Når jeg spør så vet han ikke hvorfor han gjør sånn.

Han slår lillesøstera som er 2 år. Jeg klarer ikke å la være å skrike tilbake til han,

han går på barnehage, vi leker også sammen når han kommer hjem, men kan det hende at han kjeder seg ???

jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, noen ganger gråter jeg foran han og jeg pleier alltid å be om unnskyldning for å ha skreket til han, Jeg føler at jeg er verdens slemmeste mor. og det sier jo han også, du er veeeldig slem mamma. Mammaen til han og han gjør ikke sånn til barna sine, men du er slem, gir meg ikke lov til det ene og det andre

jeg maser en god del også, jeg vet at jeg maser og prøver å la vær, men jeg greier ikke

alt er min feil, han er tross alt barn

noen råd fra dere hadde vært veldig hyggelig å få.

en mor som trenger mangeeeeeeeee gode råd !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har nok ingen gutter, men er veeeldiiig tante til en og følger han nøye opp. Han er oxo 5 år og lider av den samme "sykdommen".

Min søster og jeg tror egentlig at det bare er en form for pubertet han må gjennom med masse hormoner. De fantastiske bøkene sier jo at det er nå det skal begynne, så kanksje det er det...

Skrevet

De fleste foreldre opplever nok å bli kalt slemme, urettferdige, dumme innimellom. Det er ikke vår jobb som foreldre å være populære og snille (les: ettergivne) hele tiden. Å få kjipe kommentarer er en del av den triste delen av jobben vår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...