Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Ja, fordi jeg hadde glemt å sende inn gjeldsbrevet mitt i retur. Ordna seg da jeg sendte inn gjeldsbrevet.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 de begynte å trekke automatisk fra lønna mi.....
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Hvis du betaler fort og ordner opp i rotet skjer det ikke stort. Dersom det blir oppsagt går det til statens innkrevningssentral. De vil først sende deg en regning med hele kravet på, og når du ikke betaler den, hvilket du helt sikkert ikke har råd til trekker de deg i lønn. Ring lånekassen og be dem om å forklare hvordan du bør gå frem for å rote til økonomien din minst mulig:) Ikke gjør som jeg gjorde i min tid, nemlig å ikke gjøre noenting, da sliter du plutselig:) Lykke til! Alt order seg som regel ganske lett hvis du bare tar en telefon!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Hvis lånet blir oppsagt, må du innfri hele lånet. Hvis du ikke gjør det, vil det ende opp i utleggsforretning. Da vil staten trekke et visst beløp av lønna di, og du vil ha en betalingsanmerkning så lenge det står oppført ubetalt gjeld på deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå