Gå til innhold

Jeg lurer sånn på en ting....

Anbefalte innlegg

Skrevet

når man har strikka 3 høyre-votter på en dag er det da grunn nok til å ringe legen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha!

Er det legen som skal strikke de 3 venstre vottene da?

Skrevet

Ikke om man har mange i slekta som har fått sprengt bort venstrearmen. Dersom man derimot bare har hele mennesker i sin omgangskrets kan det være grunn til bekymring.

Skrevet

Men jeg skjønner ikke hvorfor det blir slik. Jeg legger av 6 masker først på pinnen på den ene. Så 6 masker på slutten av pinnen på den andre. Begge ble høyre....Så jeg strikka en til og jaggu fan ble den høyre den og! Tingenes iboende fanskap eller et tidlig tilfelle av demens???

Skrevet

Enten er jeg totalt klar for senga, ellers så er dette den desidert morsomste lille tråden jeg har lest her inne. Kjikner her jeg.

Har forøvrig ikke peiling på strikking jeg. Hmm, Hva med å førsøke å strikke en på vranga? Om den blir høyre den og så må det vel gå an å vrenge den så blir den rett, og venstre? Hmm...

Skrevet

Hihi, tror det er på tide å hoppe i køya jeg du!=)

Skrevet

Nei. For det er hullrad på skiten. Og rett før hullraden strikker jeg en rille glattstrikk. Har vel prøvd å vrenge den ene, men den passa faktisk bare på høyrehånda da også. Dessuten så ser den litt pussig ut i avfellinga på vrangen......:( Kjenner jeg begynner å bli sur.

Skrevet

Serrriøst, du bør ringe legen- nå med en gang....

nei, strikking kan jeg ikke, men du- kan du ikke bare snu votten- sånn opp ned... Da blir det jo en venstrevott:)))

Skrevet

NEI! FOR DET ER JO HULLRAD MED EN RILLEGLATTSTRIKK PÅ DEN SIER JEG JO!!!!!!!!

UUUUUUUUUUUUUUUÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Skrevet

hæ? snakk norsk:))

Har du ikke oppskrift på venstrevotten da?

Hehe

Skrevet

Da får du bare fortsette å prøve helt til det går opp ett lys for deg.. Og trøste deg med at det blir masse fine julegaver...! Om du bare finner ut av det så du rekker å strikke like mange venstrevotter før jul....

Skrevet

Jo. Det er jo da jeg skal plukke av 6 masker på slutten av pinnen. Og det har jeg gjort 2 ganger. MEN DEN BLIR LIKE FØRBAINA HØYRE!

Skrevet

Æsj....tror jeg skal begynne å hekle istedet.

Skrevet

Murphy*s lov- det som kan gå galt- går galt..

men plukk av seks masker på begynnelsen av pinnen?

Løsningsorientert er jg ihvertfall om jeg ikke kan strikke:)

Ryker det av deg?

Skrevet

Nei, nå ler jeg så jeg er redd vannet kommer til å gå her!!!

HAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:oD

Skrevet

Kanskje du begynner avfellinga på feil sted? Slik at den blir vridd 1/4 eller noe slik at fellingen blir der det egentlig skal være "flatt" og det dermed blir en høyrevott?

Pass på når du skal begynne å felle av i sidene at tommelhullet er på venstre side når votten ligger flatt.

Skrevet

Regner med det er de 6 første m på den første pinnen du tok av på høyrevotten? Da er det de 6 siste på andre eller fjerde pinnen du må ta av for tommelen på venstrevotten.

Skrevet

Dette var kveldens oppkvikker... He hehehe...Du får prøve å overbevise omat det er den nye moten: Å gå med en høyrevott. Var det ikke Michael Jackson som gikk med en hanske i sin tid???? Kansje du kan bli rik på din hørevottstrikking. :o))))

Skrevet

Å i helvette! Tommelhullet skal jo være på oversiden når jeg prøver den på!!!!!!!!!!!! Dæven at det går an! Jeg trenger virkelig hjelp her. Jeg er fan ikke helt god i hodet! Ring lege, barnevern, brannbil, politibil, sykebil, postbil, lensmann og prest. Og mens du er på telefonen: ring isbilen også, er du snill. Men ikke si noe til mamma, plis!

TAKK, smurfemamman! Du er en knupp:)

Skrevet

Hehe.. Driver å strikker votter selv i helga skjønner du. Holder på med min fjerde vott nå. Har to venstre og en og en halv høyre. Problemet mitt var at det første paret ble for lite...

Skrevet

Næmmen svarte da?? Løsning? Den likte jeg ikke!

Hadde gleda meg til å stå opp i morgen å lese en fortvilet tråd om vått nr 18 som overraskende nok også ble en høyrevott...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...