Gå til innhold

hvilke klær har ungen på oppi dunpose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og snørper dere den rundt hodet? hehe, dårlig formulering:P altså, hvis ungen bare har på ullbody og strømpebukse feks, da kan jo ikke overkroppen stikke opp. huff, håper noen skjønner hva jeg mener! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da gutten min var liten (hehe er jo det enda, men men;)) så hadde jeg ofte bare strømpebukse, tynn bukse og langermet body på han. Og hue da seff. Men da låg han jo helt nede i posen. Snørpa den ikke igjen nei.=)

Men nå etterhvert som han sitter mye mer (er 8 mnd nå) så har jeg jakke på han i tillegg. Men ofte bare stømpebukse om han ikke skal opp av vogna.

Skrevet

ja okei, var det jeg tenkte på! Victoria er snart 9 mnd, og ligger jo ikke akkurat nedi posen lenger :P synes dette med påkledning er så vanskelig, det skal jo ikke mye til for at det blir for varmt/kaldt!

Skrevet

Har gjerne en ulljakke på overkroppen- som stikker ut av dunposen... Han er snart 2.. Og lue

Skrevet

Da er det nok for kaldt med bare body ja! Men det kommer jo alltid ann på ver og vind, og hvor i landet du bor. Jeg bor på vestlandet, og her er det ofte en kald vind som kommer en eller annen vei. Da må en ha jakke på ja.

Skrevet

Men er enig i at det er vanskelig med påkledning ja!!! Sliter alltid med det, hehe.

Skrevet

jeg har det med å kle på litt for mye jeg! er så frossen av meg selv, så tenker at hun må ha på litt mer enn meg igjen. hun har aldri vært kald da, men vil jo ikke kle på henne for mye heller. det er heldigvis ikke like kritisk som med en nyfødt lenger.. ull er visst tingen har jeg hørt, må gå til innkjøp av det nå som vinteren nærmer seg med stormskritt:)

Skrevet

hun har ikke bare body nå som hun "stikker opp" nei, hehe :)

Skrevet

Hvis hun skal sove ute i vogn nå så har hun strømpis, body og genser + lue. Om vinteren får hun votter og ullsokker på også. Skal vi noe sted så har hun på seg vanlig tøy også også lar jeg bare posen være åpen fra livet og opp :)

Skrevet

Hi har tenkt å gå for ullklær, ulljakke, lue og VOTTER vi :-) Og det er nok rimelig lik temp hos deg og meg :-p

Kommer til å lukke posen så mye som mulig de dagene det er kaldest, men det spørs jo litt hvordan mini roer seg oppi der også. Er ikke sikkert at mye i min verden og mye i hans verden betyr det samme :-p

Ang ullklær, jeg har forsket litt på priser på Janus sine ullplagg, og funnet ut at OBS er de med best priser for tiden.. Får sendt et lass med ullklær over dammen i disse dager! Hoho! De har prinsesseull i rosa, men også feks. i offhvite og i rød. De har en som heter regnbueull, den skal også være bra... Og så er det noen "utenpåplagg" i noe som heter krinkelull som er nydelige! du kan se noe av det her; http://www.janus.no/default.asp?id=875

Den grønne er mer knall enn det vises her, etter hva jeg husker...

Ellers har jeg blitt fortalt av min ulldiggende svigerinne at "finlandshettene" er heeelt genialt når de små skal sove ute... Så det er også med i pakken :-) Det flotte med dem er at størrelsene går over 2 år eler noe, så de har dem jo leenge... Åja, og så anbefalte hun å kjøpe litt stort, så det varte over hele vinteren, for det gjorde visstnok ikke noe om ull var litt romslig :-)

Oooog - jadda, skal slutte nå; de har fått inn ull på Exit som kan vaskes på 60 grader, det skal jeg også snart teste ut (stooor pakke, ja..)

Skrevet

ps. ull er en sånn ting som holder seg... kanskje en idé å ikke kjøpe ALT i rosa...? :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...