Gå til innhold

hvor mye sex har dere egentlig? ;oD

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis dere ikke bruker eggløsningstest, har dere liksom sex hver dag da? annenhver dag? eller hva? hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er ikke helt i gang med pp enda, men vi ønsker å bare ha sex for å kose oss. Og skjer det noe så skjer det. Og da blir vi jo veldig glade :-D

Men sex hver dag tror jeg ikke du trenger..kanskje annenhver dag holder? Eggene overlever jo noen dager tror de sier ca 2 dager jeg...

Skrevet

Med barn nr.1 og 2 hadde vi sex hveeer dag, faktisk litt slitsomt i lengden he,he...men så satt de i 1pp. begge to da. Nå er vi i 1.pp med nr. 3, har IKM ca 3. okt, nå har vi hatt sex ca. annenhver dag.

Meen hvis vi må prøve i mer enn 1 pp. spørs det vel om jeg investerer i en eggløsningstest ja...Litt av kosen blir faktisk borte når man ofte har sex for å prøve å bli gravide he,he.....:-)

Skrevet

vil jo tro at sex hver dag blir litt krampeaktig og slitsomt i lengden, hehe..!! men annenhverdag metoden funker altså greit forstår jeg!...

Skrevet

vi koser oss hver dag vi.. synes det er fint at vi har en liten kosestund hver dag samtidig som det kansje gir oss en liten baby.. og vi har stort sett gjort det før uvhengig av babylaging..

men det er jo som det passer en best, det hadde sikkert gått bra med annenhver eller før, under og etter el og..

lykke til alle prøvere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...