Gå til innhold

Kjære Hotte Charlotte!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil så veldig veldig gjerne hjelpe deg!! Bor i Oslo, har bil, jobb og litt tid til overs!!

Kan du ikke sende meg en PM, legge meg til på msn ([email protected]), send meg mail på [email protected]??

Jeg vil gjør det jeg kan for at dere 3 skal få det litt bedre...!! Hjelpe deg med utfylling av papirer, finne ut hvor du kan få avlastning, avlaste deg vil jeg også, med begge ungene om det trengs.

Vær så snill, la meg få hjelpe:) Har en kjempesøt Soff på 2 år og 9 mnd som veldig gjerne vil ha noen å leke med:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenger med på denne, jeg! er ei god venninne av dulosten og har selv en gutt på 2 år og 2 mnd...

Skrevet

Vi kan begynne "assistansen" allerede i morgen den dag!

Skrevet

Så utrolig snille dere er!!! Det er godt å vite det finns sånne snille folk omkring. Hadde vært med på hjelpen jeg og, hvis jeg hadde hatt mulighet, men bor i Bergen.

Men hvis Charlotte er i bergen en gang, må hun bare stikke innom!! :)

Skrevet

Så snille dere er!

Håper hun tar i mot hjelpen, selv om det sikkert er ganske skummelt å ta i mot hjelp fra femmede.

Skrevet

Jeg har ikke tid eller overskudd til å hjelpe selv (skulle ønske jeg hadde det), men vil bare gå god for Pike 25 som et normalt og hyggelig menneske.

Skrevet

Jeg også går god for Pike25:P

Vi har et veldig standard A4-liv begge to, og har tross alt litt midler!

Charlotte, hører du? :)

Skrevet

Fy søren altså!!!

Syntes dette er fantastisk gjort av dere!!

Håper du takker ja til dette Charlotte, alle trenger en hjelpende hånd innimellom.

Dette er bare for en periode må du huske:o)

Ogdere jenter, skulle ønske jeg hadde slike venner som dere!

Skrevet

bor også for langt unna, men jeg kan hjelpe til å holde denne oppe, så hun ser den.....

dere er snille dere...og alt går bedre og føles bedre, om en ikke føler seg så alene..

Skrevet

Kjempesnilt =)

Jeg vet ikke om det var deg jeg sendte pm til i sted?

Tusen takk for at dere er så utrolig snille

Skrevet

Så snille dere er =)

Ja man er på randen av å bli både sinnsyk og gal når den skrikinga holder på sånn!!

Så ta imot hjelpen fra disse snille jentene her (kaller dere jenter jeg=) )

Bare noen timer "fri" hvor du kan få sovet hjelper masse!! =)

Skrevet

Du, jeg har ikke fått noe PM. Men bare send. Eller mail eller hva som helst:) Vi er her!!

Skrevet

Jeg har heller ikke fått noe PM... Jeg jobber forresten kveld 2 dager i uka, og har da hele formiddagen til disposisjon... Jeg er ikke farlig! Verken biter eller klorer! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...