Gå til innhold

De herlige sparkene som kjennes med hånda

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der kom det endelig:-D

Joohoo!!!!

Herlig følelse.

17+4 idag. Venter nummer to. Har kjent liv i mange uker nå, kraftigere og kraftigere, men først ikveld at jeg har kjent det utpå magen.

Med førstemann kom det første sparket 18+2, så da ble det litt tidligere denne gangen.

Gleder meg til å kjenne det mer og mer fremover

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå, heldiggris.. Gleder meg til det er min tur.. Er 14+3 (og førstegangs), så må vel vente litt til:)

Kos deg med sparkene:)

Skrevet

takk:-) Det skal jeg virkelig

Bare noen uker til så kommer de nok hos deg også.

Har merket noe liv til nå?

Skrevet

Oi, det var tidlig :) Heldige deg!

Jeg har kjent liv i mange uker, men var først i dag at mannen kjente de utenpå for første gang. Er 22 uker nå. DET var spesielt det :))

(er førstegangs da..)

Skrevet

Ja, venter i spenning:)

Føler selv, eller kanskje innbiller meg (?), at jeg har kjent noe som kan minne om en liten sommerfugl/fiskehale.. Men, er veldig vanskelig når jeg ikke vet helt hva jeg skal kjenne etter... Hmmm :)

Skrevet

ååå..så heldig=) er 15+1 nå,og venter nr.2! begynner å bli ganske utålmodig mens jeg venter på å kjenne liv! gleder meg utolig masse!!

Skrevet

Er nok sikkert det du kjenner. Ikke så lett å vite når man ikke vet helt hva men skal kjenne etter nei.

Husker selv hvordan det var med vår første. Tvilte lenge på om det var liv jeg kjente, og etterhvert forstod jeg jo at det var det:-)

Skrevet

Bris med ♡februarmirakel♡

Ja det er helt spesielt:-) Kos dere med sparkene.

Bare vent til du ser hele ungen snu seg, det blir greier det. Ser nesten litt skummelt ut. hehe

Skrevet

sikkert ikke så lenge til det blir deres tur;-)

Skrevet

ååååååh, husker hvor koselig det var=)

nå er det så godt synelig på utsiden at folk kan nesten se det utenpå bobblejakka mi=)

Skrevet

hihihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...