Gå til innhold

hvilken bilstol har du kjøpt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

står mellom maxi cosi og izi sleep..

maxi kose er 3,5 kilo, mens izi sleep veier 6 !!!!

men fordelen med izi sleep er at man kan legge setet helt ned etter å ha tatt det ut av bilen. praktisk vs bebyen sovner og du vil ikke vekke den..

hva har dere valgt? syns dere izi sleep er tung?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke kjøpt ennå, men venninna mi har izi sleep. Som hun sier: Kjekt når babyen er nyfødt og ikke veier stort, men når babyen blir 6-7 mnd så blir det kjempe tungt....

...derfor kommer jeg til å velge maxi cosi

Skrevet

vi har kjøpt recaro profi pluss, den er 4,2 kg...

6kg er kansje litt tungt men du kan jo tenke etter hvor mye du tror du blir å bære på stolen osv før du velger hvilken du skal kjøpe.. kansje greit å gå i en butikk å prøve/kjenne på begge 2=)

Skrevet

jeg har kjøpt maxi cosi:)

Skrevet

Vi har kjøpt bebe confort.

Hadde maxi Cosi til forrigemann. Fornøyd med det, men det gikk blåmann i trekket, så vi måtte kjøpe nytt. Dvs vi kjøpte nytt brukt :o)

Skrevet

Vi har kjøpt Emmaljunga sin, fordi den så bra ut, og fordi vi har Emmaljunga vogn (kan bruke den på understellet.)

Skrevet

kjøpte vår fra Lidl, husker ikke helt merket, men fikk godkjent av både ADAC og Tüf i tyskland(noe jeg VET betyr mye).

Kosta lite og veier bare 2.5kg:)

Skrevet

Har kjøpt acta graco..med base..ganske greit

Skrevet

Acta Graco med base :) Ville også ha izi sleep, men jeg var i butikken og skulle löfte den, da slo jeg den fra meg med en gang.. Kan ikke bäre det tunge monsteret sammen med babyen. Men visst, den var både fin og praktisk :)

Skrevet

Vi skal ha Brio Primo... En som er ganske ny forstod jeg... Veldig fin og lett, ikke minst billig. 1500kr inkl base:)

Skrevet

brio sine bilstoler kom dårligst ut i test på forbruker ombudet sine sider.. de var rett og slett farlige. så sjekka jeg brio sine hjemmesider, og de solgte den jaggu meg enda!! ungen kunne til og med bli kasta ut at bilstolen. lurt å se sånne tester. vi skal ha maxi cosi.. de scorer høyt over allt.. :)

Skrevet

da tenker du nokpå brio Zento. Den er fra 0-25kg. Den kom dårlig ut.. Ikke brio primo.

Skrevet

Vi har kjøpt izi sleep, gjorde det kjempe bra på tester:)

Skrevet

Vi har kjøpt Brio Primo med base, og som nevnt over er ikke den stolen som strøk i test..

Skrevet

Maxi cosi

Kjøpt dem brukt av ei jeg kjenner som har tvillinger. De var så pent brukte at de så helt nye ut :-)

Skrevet

Vi skal kjøpe izi sleep, praktisk når ryggen kan leggen ned. Om den er tung gjør ikke noe, når barnet begynner å få litt vekt å bli større går du ikke rundt å bærer det i bilsetet likevel..

Skrevet

Jeg har egentlig lyst på hts izi sleep, mye pga den legge-ned-funksjonen og det at det er veldig lett å feste i bilen (uten base). Bakdelen er jo vekta. MaxiCosi har jeg hørt mye bra om, men vet foreløpig for lite om det. En positiv ting er jo vekta og at det har scoret så bra på tester. Men er det noen som vet hvordan det skal monteres i en bil? Og kan det monteres uten det nye feste-systemet? Er nemlig avhengig av et sete som lett kan flyttes mellom ulike biler...

Skrevet

Vi har kjøpt isi sleep,mest pga at det kan legges ned. Erfaringen fra forige barn var at da det ble forstyrret vad flytting var det vanskelig å få babyen til å sove igjen. Hun sov bare 20 minutter om gangen, noe jeg ikke ønsker å lære dette barnet, for det var utrolig slitsomt ( mulig at hun hadde vært vanskelig å hatt med å gjøre ang søvn uansett, men det får jeg jo aldri svar på). Det kommer også en base til denne stolen, det var meningen den skullen komme på markedet i september, men da jeg ringte HTS fikk jeg beskjed om at det kom, men at de ikke hadde noen ny dato ennå.

Skrevet

nå får jeg nok masse pepper, men......... vi skal ikke ha bilstol i starten. bruker bag! gjorde det til førstemann og var kjempefornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...