Scorpiogi Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Nå sitter jeg og pønsker.... Skal vi hive oss i gang og prøve på en ny liten snupp? Mannen min mener det. Vi har en skjønn gutt sammen som er 14 mnd. Er vel ikke for tidlig det? Men må innrømme, jeg er en smule nervøs og engstelig, han var så stor når han kom(nesten 5kg) og Pressinga tok laang tid, og ingenting var slik jeg trodde.... Var det noen her som nølte litt før nr to? Er det en ide å prate med noen? Har litt lyst å melde meg inn her på siden, men det er litt skummelt nå som jeg vet hva jeg går til.......
mamma til 2... Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 hei! følte at jeg måtte svare på innlegget ditt.Er i samme situasjon som deg... jeg har ei tulle på 13 mnd og hadde en veldig tøff fødsel.. ville ikke ha fler etter det..vi vurderer en til nå har jeg sittet og tenkt litt for meg selv, samt pratet litt med legen min.(noe jeg vil anbefale deg å gjøre) Han mener på at det alltid går lettere andre gang.. jeg gruer meg veldig til kanskje å måtte gå igjennom en fødsel en gang til, men tenker også at jeg klarte å komme meg igjennom det første gang, så hvorfor skulle jeg ikke klare det en gang til? snakk med noen, det hjalp meg veldig.. Lykke til!!!
Scorpiogi Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2007 Litt treg å svare, måtte heeelt ned til side 8 for å finne innlegget Tusen takk for svar! Tror jeg skal prate med hun jordmoren jeg gikk til.. Å de siste tre dager har jeg "glemt" p-pillene...litt med vilje.. Hva blir jeg da? minus 1 pp..? altså tror vi blir å prøve litt snart...
2prinsesserogbim Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 vi har en jente på 15 mnd og vi prøver nå på nr 2... min jente var over 5 kilo, men der ble det keisersnitt... så fødselen har jeg ikke fått opplevd, håper jeg får føde normalt neste gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå