Ruttitutt :-) Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Forrige mnd, og noen mnd før det og så hadde jeg ømme pupper fra el til ikm. Denne mnd kom ikke de ømme puppene før en uke etter el? Noen fler som bruker å ha det?
JordbærMamma Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Jeg har også ømme pupper før IKM ja, varierer litt hvor fort det kommer... En uke etter EL har jeg fått det både sist jeg har var gravid og noen ganger når jeg ikke har vært det! Men om en uke så vet du jo hva som stemmer for deg...? Spennende! Lykke til!
Ruttitutt :-) Skrevet 29. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2007 Ja, det veldig spennede! :-) Men jeg tør ikke helt å ta det som et tegn siden de er ømme som regel likevel. Men nå kom det jo ei uke seinere så det er jo lov å håpe. ;-) Lykke til du og!
Nellybelly Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Det er som om det er meg selv som har skrevet ditt innlegg. Jeg har hatt det akkurat som du. De siste 3 periodene har jeg hatt spesielt kjempeømme pupper rett etter eggløsning, og trodde jeg var like gravid hver gang. Nå kjenner jeg ingenting, men er kanskje bare 3-4 dager etter el så langt... Håper det går bra denne gangen for deg! Lykke til !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå