Gå til innhold

Hva skal barna få i julegave?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har jeg tenkt litt på også....har ei datter på 19 mnd,som egentlig ikke trenger noe...så tenkte kanskje jeg skulle sette penger inn på kontoen hennes...også bare kjøpe en liten ting på julaften;))

Skrevet

tenkte kanskje å kjøpe stor seng til henne, så blir det garantert masse annet;o) duplo for eksempel.

Skrevet

Skal ihvertfall kjøpe en diger kosebamse til han, og ønske han gavekort på nøstebarn eller noe sånt og duplo fra andre.

Skrevet

Jenta mi skal få seg en dukkevogn. hehe

Skrevet

Tror det blir en gyngehest her, vi har lyst til å kjøpe den gyngeelgen på ikea. Blir ikke så dyr gave akkurat, men det er jo av oss han får alt han trenger til enhver til ellers. Han er 20 mnd i jula.

Skrevet

Gutten vår er 19 mnd i jula så da skal han få rattkjelke =)

Skrevet

En liten gitar sånn at hun og pappa kan spille ilag:)

Skrevet

Klær, koppestell, bil og klosser og sølje til bunaden skal jenta vår på 22mnd få.

Skrevet

Vi tenker på liten barne-cdspiller, som tåler litt.

Ellers liker han veldig godt leke-verktøy, så han og pappa kan mekke litt sammen ;)

Gutten har alt, denne julen blir vanskelig! Klær får han jo ellers...

Skrevet

Datteren min er 21 mnd. til jul og har vel det hun egentlig trenger. Har funnet ut at vi skal kjøpe ski til henne (sånn som man fester med vanlig sko bare) Har lysløypa rett utenfor døra, så det er jo morro å kunne bruke den litt.

Skrevet

Vi har alt kjøpt dukkevogn;-)Står og venter på å bli pakket inn.

Kjøper vel ei dukke med litt utstyr ved siden av,muligens et lekekjøkken da hun elsker kopper og kar ;-)

Skrevet

Vi har to stykker: på 4 og 2 år. Og frem til nå har ingen av dem fått noe særlig gaver av oss til jul. De får jo HAUGER av gaver likevel fra familie og venner, og de har ingen begrep om pris.

Jeg synes rett og slett det blir litt mye..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...