Gjest Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 må gjøre noe for å planlegge fremtiden.....
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 jeg fikk beskjed fra nav at de brukte bidrags kalkulatoren på nettet til å regne ut selvom det var for flere barn. Så vi har regnet ut der vi. Er flere som har sagt at den ikke kan brukes om man har flere barn, men nav sa de brukte den de!!
Gjest Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 regnet dere sammen for hvert barn og la sammen da eller?
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Du kan ta utgangspunkt i den, men dere klarer sikkert å bli enige om bidrag? Tror du ikke? Dersom mannen tjener godt så vil de vel sjelden at barna skal lide noen nød. Håper det går bra med deg, har tenkt på deg flere ganger i dag. Klem
Rusketuska Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 Jeg tror at du nok kan gå inn å regne på bidragskalkulatoren her på nettet, men 100% kan du nok ikke være før alle papirer er i orden likevel... Men, du kan nok få en pekepinn på cirka-beløp. Men, ville nok ikke vært sikker på noe, før jeg hadde snakket med trygdekonoret, og hørt deres beregning. Det regnes jo ut i fra hannes inntekt, og din inntekt. Husker ikke prosentene i hodet nå....
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 Jepp, så du må bare regne ut 3 ganger, og legge sammen tilslutt =)
Winterlady Skrevet 29. september 2007 #7 Skrevet 29. september 2007 Vet ikke om du får regnet ut ekstakt bidrag, men i den ene rubrikken etter utregning kommer det opp hva "max bidragsevnen" er- noe jeg tror er det maksimale NAV ville latt ham betale i bidrag i forhold til inntekt. Med 3 barn blir det vel ikke langt unna antar jeg...
-Hengebuksvinet- Skrevet 29. september 2007 #8 Skrevet 29. september 2007 nav.no har en bidragskalkulator. Så kan du jo ta utg.pkt i den, og ev tilby en privat avtale.
Gjest Skrevet 29. september 2007 #9 Skrevet 29. september 2007 tviler på at han vil gi meg 1 krone faktisk. Men vil han ha kamp så får han jo det. Har funnet en leilighet jeg kunne tenke meg så skal kontakte megler på mandag:) Har det greit nok. Han gjorde meg forbannet før i dag og det hjelper jo faktisk masse!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå