Gå til innhold

Andre som er alene hjemme med sin lille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er uvant aa sitte alene hjemme en loerdag og passe en liten en :-) Unner samboeren min en tur ut (Vikingkamp), og selv var jeg alene paa shopping foer i dag, saa det er helt fint. Men det er et annet liv dette aa ha barn ja! Naa sover hun soett i kurven sin her nede i stua, men hun vaakner nok naar jeg baerer henne opp senere :-). Det er kos og da, jeg har sett film og spist is!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei sonia og sofia:-) da er vi i samme bås- heia viking!! he he:) mannen min har ikke vært ute på 3 måneder (akkurat som meg, forsåvidt), så jeg synes det var helt greit med en fotballkamp og bytur etterpå! neste helg er det min tur, da blir det teater og indisk restaurant;) kos deg videre!

Skrevet

Hei, jeg saa du hadde et innlegg her, saa jeg tenkte at det var ikke bare meg som satt her paa Dib en loerdag kveld.. Lenge siden jeg har sett deg naa forresten, ikke siden Sandnes! Blir du med paa trilleturer her eller er det for langt for deg aa kjoere?

Skrevet

ja, det er en stund siden ja! jeg var med til lene sist, men da var du syk eller noe? trine mari har vært så grei å tipse meg om turene, men det har alltid kollidert med fysioterapien på litla:( vil gjerne være med en gang det passer! er det fast dag og tid eller?

Skrevet

jeg er også alene hjemme ikveld. sambo er til en kompis, og jeg koser meg med et aldri så lite glass rødvin og kanelgifler :P snuppa sover søtt i senga si :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...