Reveenka Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Fritt valg på øverste hylle! Jeg skulle ønske jeg kunne synge!!!
trøndermamma Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 me too! Ikke bare sving, men all slags dans. Føler jeg ser ut som ei gammel ku når jeg danser...er ikke mennene som tråkker meg på tærne, men jeg som tråkker på dem:(
Plutseliten :) Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 Skulle ønske jeg kunne lage mat..sånn helt fra bunnen av. Der er jeg skikkelig talentløs,og det blir altfor mye lettvinte varianter Stolt mamma til 2
Natteravnen* Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Skulle gjerne kunne tegne..... men er no fullstendig overbevist om at eg ikkje har fått det genet.....Men om eg kunne velge so var det høgt på lista ja!
Trollmora Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 En skikkelig god tallforståelse! Da kunne jeg bruke hodet til kalkulator selv om jeg vet jo at det finnes mye bra i elektronikk i dag ) Lære masse om økonomi og programmering, det kunne blitt veldig inntekstsbringende! Synge hadde også vært fint! Sånn som Jan Werner eller Maria Carey-over 4 oktaver! Det hadde vært kult!
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg skulle ønske jeg kunne ha skrevet bøker :0)
gunnelisa*fikk jente 06.01.07* Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 Skulle ønske jeg kunne vært en racer til å tegne jeg da, og synge, hehe lista mi kunne blitt laaaaaaaaang
dritgrei hei hei! Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 Fritt valg?? ok da skulle jeg ønske jeg kunne spille piano som en vind. For da kunne jeg ha sunget og spilt, uten å være avhengig av noen andre... ååååååååååååååå det hadde vært så deilig!
Northernlights Skrevet 1. oktober 2007 #9 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg VIL ha støv på hjernen! Nå!!!!! =o) Finnes ikke organisert...finnes ikke flink i huset. Sukk...og en liten snufs...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå