Gjest Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 usj,hvor gammel di i "the kids" er blitt da !!! godt vi modne holder oss unge og spreke,hehehe =0) å dobbelt usj for at jeg digga den sangen di sang...som jentene mine har fått dilla på igjen.. noe sier meg at dagene fremover vil være "forelska i lærern,å å åååå" ååååå huff.... =0)
trøndermamma Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Det lokale musikkorpset arrangerte småstjerne i går, og da var Dag Ingebrigtsen konfranseier. Datteren min på 11 år kom hjem med autograf og stjerner i blikket! Da hun fikk se at han skulle være på nrk i kveld, var det bare å skru på og benke seg foran tv`n. Helt oppslukt..."se da mamma, hør da mamma"....så her er det forelska i lærer`n og vil du værre me mæ hjem som er poppis akkurat nå!!
Plutseliten :) Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 Var innom der og svitsja raskt videre Den sangen er jeg sååååå lei og synes den er så oppbrukt og kjedelig. Har heldigvis ingen i den alderen nå,med fare for dilla )) Stolt mamma til 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå