Gå til innhold

Plutselig småblødning. 6 mdn etter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter renselesen, så har jeg ikke hatt noe blødning. Startet på Cerazette ca 8 uker etter fødsel og har ikke hatt noen blødninger med denne. Men nå har jeg i tre-fire dager blødd sånn pittelitt. Holder med truseinnlegg. Er det vanlig å få småblødninger så lenge etter p-pille start?

I forbindelse med spiral en gang, så måtte jeg kontakte gyn pga småblødninger etter samleie. Det var spiralen sin skyld, men gyn sa og att viss ikke hadde vært den sin feil, så kunne det faktsik ha vært pga celleforandringer i livmorhalsen, alvorligt altså...

Begynner å tenke nå....Hm fornuften sier att det sikkert ikke er noe farlig, og springe rikke til legen med det første, for gyn undersøkelse gjør jeg bare hoss kvinnelig gyn og da må jeg først få rekvisisjon fra fastlegen sov osv...masse styr altså..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann :)

Jeg tålte ikkje Cerazette pillen, ble litt for god prevansjon for min sin del. Hadde små og store blødninger hele tiden, kanskje bare et par dager med opphold, så på an igjen!!

Hørt flere som har det slik!!!

Det er jo mulig at du får/har fått igjen mensen oxo....jeg fikk igjen m in gandske tidlig!

Medi 3 da....har ikkje de en kvinnelig gyn. Koster en del da men..

Skrevet

jeg også fikk masse småblødninger i forbindelse medbruk av cerazette..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...