Gå til innhold

Magebilde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har også rykte på meg for å ha stor mage. Ligger godt over streken, til jm sin frusterasjon. Min flatet veldig ut etterhvert i første svangerskap, og når jeg nærmet meg termin synes alle jeg var så liten. Nå i andre svangerskap er jeg enda litt større, men håper at det flater seg ut de siste månedene. Jeg har høy mage, og plages av halsbrann...akkurat som sist.

Synes magen din ser flott ut, og det blir spennende å se om det er flere der inne :o) Lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til Veronica

Jeg er 16+5 idag (1 okt) og har en liten mage...

Kjenner du liv, spark?

Lykke til videre!

Skrevet

Oi... Jeg er 25+2 i dag, og vi har like stor mage ca.. ;o) Kan faktisk hende min er litt mindre enn din også... Alle kommenterer hvor liten mage jeg har, og det er jo ikke no morro det heller ;o(

Skrevet

Synes det virker som om alle har så stor mage. jeg er 24+7 og synes selv at jeg har bra mage, men ikke når jeg ser deg veronica..hehe mange som sier jeg ikke har så stor mage, men det varierer veldig hvilke klær jeg går med. Jeg kjenner han nå iallefall veldig godt når han sparker. Egentlig greit hvis jeg ikke blir så stor også..slipper jeg masse strekkmerker og sånn:) lykke til alle sammen

Skrevet

Jeg kjente liv...små bobler og leamus følelse allerede i uke 13-14 og helt sikkert spark uke 16. Lurer litt på om termin dato blir satt frem på UL i morgen. Syns jeg har vært litt tidlig ute med å kjenne liv og få stor mage.

Det som er merkelig er at magen vokser og vokser mens jeg blir tynnere ellers i kroppen. Thomas kommenterte for et par uker siden at han kunne kjenne hoftebeina mine... det har ikke skjedd før. Har heller ikke lagt på meg mye. 1 kg totalt....

Har ei vennine som er nøyaktig to uker lenger på vei med sin første og hun er like stor som meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...