Gå til innhold

Graivd?:)

♥Mammatil3små♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann:) Ny her jeg...:) Men lurer litt på ett par ting:)

Jeg hadde noe som jeg tror kan ha vært en festeblødning(litt lyserosa bare),ca. 4-5 dager etter el... Ventet mensen på tirsdag,mn den kom ikke:):) Tok en test samme dag som jeg ventet mensen ,som ble negativ, tok en ny dagen etter som også ble negativ-mn positiv etterhvert(etter att tida var ute.), så tok jeg en ny i går, og den ble svaaaakt positiv- veldig svak, mn ser streken uten å bruke forstørrelsesglass lixom...hehe:) Har en test til, som jeg skal ta i morgen eller på mandag , mn lurte på hvilke erfaringer dere har med d...? Tror dere att den som var svakt positiv egentlig er positiv eller?? Var QR tester (eneste de har på apoteket her- har hørt att de av og til er feil ,og att CB er sikrere)... Vi håper den er riktig ,mn tørr ikke helt å tro på d ,før jeg får en sterkere strek tror jeg...Mn så er d noen som sier att en strek er en strek uansett hvor sterk den er...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemmer det - en strek er en strek :) Men kanskje du skal prøve å vente m siste testen til mandag morgen? HCG fordobler seg nemlig hver andre dag, så på mandag skal du nok få et greit svar på spørsmålet :)

Likevel; Gratulerer så masse!!! :)

Skrevet

Ja, skal prøve å vente...Hvis ikke må jeg nok kjøpe flere tester...hehe:) Mn er ikke overbevisst i d hele tatt selv da...Føler meg lixom ikke gravid(hvis jeg er gravid ,så er jeg 5+2 på vei, og forrige gang jeg var gravid var jeg veeeeeldig kvalm- husker bare ikke helt når kvalmen begynte å melde seg,mn d var ganske tidlig)...ble så nysgjerrig da,om d kanskje kan være noe denne gangen:) Har prøvt i 4-5 mnd., mn ikke brukt noe prevensjon siden gutten vår ble født for 16 mnd. siden, så syns lixom d snart bør skje noe her:) Hadde håpt d ikke skulle bli så stor aldersforskjell mellom de...:)

Skrevet

Velkommen inn hit, selv om det virker som det bare blir en snarvisitt, siden du allerede er gravid :)

Masse lykke til og gratulerer :)

Skrevet

Tusen takk:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...