♥Mammatil3små♥ Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Heisann:) Ny her jeg... Men lurer litt på ett par ting:) Jeg hadde noe som jeg tror kan ha vært en festeblødning(litt lyserosa bare),ca. 4-5 dager etter el... Ventet mensen på tirsdag,mn den kom ikke:) Tok en test samme dag som jeg ventet mensen ,som ble negativ, tok en ny dagen etter som også ble negativ-mn positiv etterhvert(etter att tida var ute.), så tok jeg en ny i går, og den ble svaaaakt positiv- veldig svak, mn ser streken uten å bruke forstørrelsesglass lixom...hehe:) Har en test til, som jeg skal ta i morgen eller på mandag , mn lurte på hvilke erfaringer dere har med d...? Tror dere att den som var svakt positiv egentlig er positiv eller?? Var QR tester (eneste de har på apoteket her- har hørt att de av og til er feil ,og att CB er sikrere)... Vi håper den er riktig ,mn tørr ikke helt å tro på d ,før jeg får en sterkere strek tror jeg...Mn så er d noen som sier att en strek er en strek uansett hvor sterk den er...
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Stemmer det - en strek er en strek Men kanskje du skal prøve å vente m siste testen til mandag morgen? HCG fordobler seg nemlig hver andre dag, så på mandag skal du nok få et greit svar på spørsmålet Likevel; Gratulerer så masse!!!
♥Mammatil3små♥ Skrevet 29. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2007 Ja, skal prøve å vente...Hvis ikke må jeg nok kjøpe flere tester...hehe:) Mn er ikke overbevisst i d hele tatt selv da...Føler meg lixom ikke gravid(hvis jeg er gravid ,så er jeg 5+2 på vei, og forrige gang jeg var gravid var jeg veeeeeldig kvalm- husker bare ikke helt når kvalmen begynte å melde seg,mn d var ganske tidlig)...ble så nysgjerrig da,om d kanskje kan være noe denne gangen:) Har prøvt i 4-5 mnd., mn ikke brukt noe prevensjon siden gutten vår ble født for 16 mnd. siden, så syns lixom d snart bør skje noe her:) Hadde håpt d ikke skulle bli så stor aldersforskjell mellom de...
Dotten Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Velkommen inn hit, selv om det virker som det bare blir en snarvisitt, siden du allerede er gravid Masse lykke til og gratulerer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå