Gjest Renate&nydelige Christina Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 mine 5 topp jentenavn navn er: 1. Christina 2. Daniella 3.Noora 4.Ariana 6.Nathalie guttenavn: 1.Marcus 2.Daniel 3.Lukas 4.Leon 5.?? Og synes dere Christina er hot or not?? haha:-)
Gjest Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 har ikke noen favoritt navn egentlig..vertfalll ikke nå på rappen så kosllig du likte marcus da fint dnavn det hehe ja jeg syns christina er kjempe fint vil gjerne ha det også på neste om det blir jente heehh
Go`mamma`n... Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 Christina er verken hot eller not. Jeg syns det er et vakkert navn, som min aller beste venninne heter:-)
Turid Laila Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 utenom han jeg allerede har Didrik Kristoffer Linus Niklas Ferdinand Har ikke tenkt så mye på jentenavn men liker veldig godt Maja Hanne Tomine Sunniva
Gjest Renate&nydelige Christina Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 Marcus ja..hehe, samboer har bestemt at neste gutt (?) skal hete Marcus Andre`..Andre` etter han da:-) hehe
Gjest -<<- Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 Iben, Sigrid, Astrid, Johanne, Ellisiv. Jon, Sigmund, Alfred, Imre, Embrik. Uten at jeg nødvendigvis ville benyttet alle disse på egne unger. Christina er helt ok, men jeg foretrekker det med K - liker det uansett bedre enn de andre jentenavnalternativene dine.
lenej :o) Skrevet 29. september 2007 #7 Skrevet 29. september 2007 jentenavn: 1. savannah 2. agnete guttenavn: 1. ørjan ellers vet eg ikke..
Leola Skrevet 29. september 2007 #8 Skrevet 29. september 2007 har innmari mange jentenavn jeg liker men før prøve å luke ut noen 1. Mira 2.Sanna 3. Sofie 4. Emma. 5. Ariana Gutt: 1. Mathias 2. Theo 3. Teodor 4. ??? 5. ????
Gjest Skrevet 29. september 2007 #9 Skrevet 29. september 2007 Jentenavn; 1. Anikken Mathea Malin Sofia Julia Guttenavn; Mathias ( har en .. =) ) Andreas Tobias Marcus Leander
Nicita73 Skrevet 29. september 2007 #10 Skrevet 29. september 2007 Jentenavn: Celine Katharina Victoria Isabella Linnea Guttenavn: Philip Nicolay Aleksander Lucas Emilian
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 29. september 2007 #11 Skrevet 29. september 2007 1 =0) Victoria 2 =0) Julie 3 =0) Andrea 4=0) Isabella 5 =0) Elisabeth 1=0) Fredrick 2=0)Daniel så vet jeg ikke mange fine guttenavn
Hannahs-mor06 Skrevet 29. september 2007 #12 Skrevet 29. september 2007 Hannah Albertine Emily Wilma Helena Haakon Christopher Herman Nathaniel Leon
LegallyBlond Skrevet 29. september 2007 #13 Skrevet 29. september 2007 Utenom navna til guttene mine: 1. Oliver 2. Jonah 3. Edvard 4. Ludvig 5. Kasper 1. Mathilde 2. Pernille 3. Ella 4. Selma 5. Tirill Og for å svare på det andre spørsmålet ditt, synes ikke Christina er et hot navn i den forstand at det er veldig mange som kaller barna sine det nå, men er et veldig fint navn =)
Minesmå:)+en til! Skrevet 29. september 2007 #14 Skrevet 29. september 2007 Jentenavn: 1. Vilja 2. Iben 3. Enya 4. Venja 5. Amelia Guttenavn: 1. Leon (selfølgelig) 2. Kristoffer 3. Noah 4. Norman 5. Lovin
flashdancepants Skrevet 29. september 2007 #15 Skrevet 29. september 2007 Jentenavn: Vårin Hedvih Hillevi Eirin Maren Guttenavn: Heine Mons Dag Jakob Peter
FuriLaks Skrevet 29. september 2007 #17 Skrevet 29. september 2007 Nataniel Oliver Imre ? ? Astrid Marie Emily ? ? Christina syns jeg er ganske fint....
Gjest Skrevet 29. september 2007 #18 Skrevet 29. september 2007 Jeg synes Kristina er veldig pent, men liker det bare skrevet med k... 1. Sofie 2. Wilhelmina 3. Agathe 4. Alethe 5. Iven 1. Wilhelm 2. Hans 3. Herman 4. Iver 5. Johan Ikke nødvendigvis helt i den rekkefølgen, men synes alle er veldig vakre navn.
Synne&TheTerminator Skrevet 29. september 2007 #19 Skrevet 29. september 2007 Gutt: Daniel Mathias Tobias Marcus Noah Jente: Linneah Angelica Veronica
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 29. september 2007 #20 Skrevet 29. september 2007 Jeg kan vel egentlig ikke rangere navna.....men får sette opp de 5 fineste:) Jeg har dobbelt navn som bare MÅ henge sammen:) Isabel Andrea (datteren vår) Thea Amalie Amalie Sofia Adele Victoria Madelen Colin Alexander Nicolas Benjamin Scott Michael
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 29. september 2007 #21 Skrevet 29. september 2007 Jente: 1.Michelle 2. Emilie 3. Sophie 4. 5. Gutt: 1. Jonas 2. Marcus 3. Lukas 4. 5.
Gjest Skrevet 29. september 2007 #22 Skrevet 29. september 2007 Jentenavn Andrea Christina Konstanse Kornelia Guttenavn Johannes Jonas Kasper Kristian
wirre;o) Skrevet 29. september 2007 #23 Skrevet 29. september 2007 Jente: Wilma ( som gullet mitt heter) Awa ( som jeg ønsket meg at hun skule hete, men pappa sa NEI) Berentine Simone Nr 5, vet jeg ikke... Gutt: Oskar Jonathan Jone Sigmund Jaspar
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 29. september 2007 #24 Skrevet 29. september 2007 Jentenavn: 1. Anéa 2. Martine 3. Celine 4. Serine Guttenavn: 1. Patrick 2. Lucas 3. Mathias 4. Marcus Og så har jeg en Tobias )
Gjest Skrevet 29. september 2007 #25 Skrevet 29. september 2007 Utenom tuppa sitt navn så er mine favoritt jentenavn (nå om dagen): *Ella *Adele *Marina *Lilli *Sofia guttenavn: *Emil *Jesper *Henrik *Mikkel *Filip
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå