Gå til innhold

Navn igjen:-) Deres 5 topp navn??!


Anbefalte innlegg

Gjest Renate&nydelige Christina
Skrevet

 

 

mine 5 topp jentenavn navn er:

 

1. Christina

2. Daniella

3.Noora

4.Ariana

6.Nathalie

 

guttenavn:

 

1.Marcus

2.Daniel

3.Lukas

4.Leon

5.??

 

 

Og synes dere Christina er hot or not?? haha:-)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke noen favoritt navn egentlig..vertfalll ikke nå på rappen ;)

så kosllig du likte marcus da ;) fint dnavn det ;)

hehe :P

 

ja jeg syns christina er kjempe fint :)

vil gjerne ha det også på neste om det blir jente ;)

heehh

Skrevet

Christina er verken hot eller not. Jeg syns det er et vakkert navn, som min aller beste venninne heter:-)

Skrevet

utenom han jeg allerede har

 

Didrik

Kristoffer

Linus

Niklas

Ferdinand

 

Har ikke tenkt så mye på jentenavn men liker veldig godt

Maja

Hanne

Tomine

Sunniva

Gjest Renate&nydelige Christina
Skrevet

Marcus ja..hehe, samboer har bestemt at neste gutt (?) skal hete Marcus Andre`..Andre` etter han da:-) hehe

Skrevet

Iben, Sigrid, Astrid, Johanne, Ellisiv.

 

Jon, Sigmund, Alfred, Imre, Embrik.

 

Uten at jeg nødvendigvis ville benyttet alle disse på egne unger. Christina er helt ok, men jeg foretrekker det med K - liker det uansett bedre enn de andre jentenavnalternativene dine.

Skrevet

jentenavn:

 

1. savannah

2. agnete

 

guttenavn:

 

1. ørjan

 

 

ellers vet eg ikke..

 

Skrevet

har innmari mange jentenavn jeg liker men før prøve å luke ut noen

 

1. Mira

2.Sanna

3. Sofie

4. Emma.

5. Ariana

 

Gutt:

1. Mathias

2. Theo

3. Teodor

4. ???

5. ????

Skrevet

Jentenavn;

1. Anikken

Mathea

Malin

Sofia

Julia

 

 

Guttenavn;

Mathias ( har en .. =) )

Andreas

Tobias

Marcus

Leander

 

Skrevet

Jentenavn:

Celine

Katharina

Victoria

Isabella

Linnea

 

Guttenavn:

Philip

Nicolay

Aleksander

Lucas

Emilian

Skrevet

1 =0) Victoria

2 =0) Julie

3 =0) Andrea

4=0) Isabella

5 =0) Elisabeth

 

1=0) Fredrick

2=0)Daniel

så vet jeg ikke mange fine guttenavn

Skrevet

Hannah

Albertine

Emily

Wilma

Helena

 

Haakon

Christopher

Herman

Nathaniel

Leon

Skrevet

Utenom navna til guttene mine:

 

1. Oliver

2. Jonah

3. Edvard

4. Ludvig

5. Kasper

 

1. Mathilde

2. Pernille

3. Ella

4. Selma

5. Tirill

 

Og for å svare på det andre spørsmålet ditt, synes ikke Christina er et hot navn i den forstand at det er veldig mange som kaller barna sine det nå, men er et veldig fint navn =)

Skrevet

Jentenavn:

1. Vilja

2. Iben

3. Enya

4. Venja

5. Amelia

 

Guttenavn:

1. Leon (selfølgelig)

2. Kristoffer

3. Noah

4. Norman

5. Lovin

Skrevet

Jentenavn:

 

Vårin

Hedvih

Hillevi

Eirin

Maren

 

Guttenavn:

 

Heine

Mons

Dag

Jakob

Peter

Skrevet

Nataniel

Oliver

Imre

?

?

 

 

Astrid

Marie

Emily

?

?

 

Christina syns jeg er ganske fint....

Skrevet

Jeg synes Kristina er veldig pent, men liker det bare skrevet med k...

 

1. Sofie

2. Wilhelmina

3. Agathe

4. Alethe

5. Iven

 

1. Wilhelm

2. Hans

3. Herman

4. Iver

5. Johan

 

Ikke nødvendigvis helt i den rekkefølgen, men synes alle er veldig vakre navn.

Skrevet

Gutt:

Daniel

Mathias

Tobias

Marcus

Noah

 

Jente:

Linneah

Angelica

Veronica

 

Skrevet

Jeg kan vel egentlig ikke rangere navna.....men får sette opp de 5 fineste:) Jeg har dobbelt navn som bare MÅ henge sammen:)

 

Isabel Andrea (datteren vår)

Thea Amalie

Amalie Sofia

Adele

Victoria Madelen

 

Colin Alexander

Nicolas

Benjamin

Scott Michael

 

 

Skrevet

Jente:

1.Michelle

2. Emilie

3. Sophie

4.

5.

 

 

Gutt:

1. Jonas

2. Marcus

3. Lukas

4.

5.

 

Skrevet

 

Jentenavn

 

Andrea

Christina

Konstanse

Kornelia

 

 

Guttenavn

 

Johannes

Jonas

Kasper

Kristian

Skrevet

Jente:

Wilma ( som gullet mitt heter)

Awa ( som jeg ønsket meg at hun skule hete, men pappa sa NEI)

Berentine

Simone

Nr 5, vet jeg ikke...

 

Gutt:

Oskar

Jonathan

Jone

Sigmund

Jaspar

Skrevet

Jentenavn:

1. Anéa

2. Martine

3. Celine

4. Serine

 

 

Guttenavn:

1. Patrick

2. Lucas

3. Mathias

4. Marcus

 

Og så har jeg en Tobias :o)

Skrevet

Utenom tuppa sitt navn så er mine favoritt jentenavn (nå om dagen):

 

*Ella

*Adele

*Marina

*Lilli

*Sofia

 

guttenavn:

 

*Emil

*Jesper

*Henrik

*Mikkel

*Filip

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...