Mololsen Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Måtte bare få d ut! Ka e d me folk som ringe og skriv melding heile tia å spørr om d skjer nåkka? Akkurat som at de ikkje får beskjed når lillebabyen kommer?? Æsj blir så lei, sku bare ha sagt t alle at termin e om 14 daga:)
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Koselig at folk bryr seg, da, men skjønner godt det er kipt! Man får jo beskjed når det har skjedd, ja.....
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 Skjønner godt at du blir lei av det,men har det litt omvendt jeg.. her er det ingen som ringer eller spør, ikke så mange venner , det er jo sannt, men det virker som om de er skremt av situasjonen og spør ikke en gang hvordan vi har det..litt trist egentlig. En uke til termin.
Mololsen Skrevet 29. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2007 Ventetia blir liksom enda lengre..D begynte å hagle inn mld for en uke siden (har termin i morra), å folk blir så stressa når æ ikkje svare me en gang. Da bynne de å ringe. E kjempekoseli at så mange vente å tenke på oss, men blir så lei...
Mololsen Skrevet 29. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2007 huff, ja fikk litt dårli samvittighet nu..Hadde sikkert vært irritert om d va andre veien åsså da. E bare så lei sjøl av å vente....
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 her er jeg driiit lei av all masing.. ikke nok med at det er spørsmål HVER DAG av mine og hans foreldre, det kan jeg leve med, men når BEKJENNTE begynner å oppføre seg som gode venner som ringer og sender mld, blir jeg direkte provosert.. jeg gidder ikke svare, for viss jeg gjør det sender de bare flere mld, ellers så blir jeg direkte frekk.. huff, høres ut som den hurpa, men folk er heldigvis vant til at jeg er ganske direkte.. takk for at du tok det opp HI;)
Spirevipp med go`gutten Skrevet 29. september 2007 #7 Skrevet 29. september 2007 Samme her, samtidig syns jeg jo det er veldig trivelig at så mange tenker på oss og venter. Men det verste syns jeg er de som sier "si ifra hvis det skjer noe da", akkurat som om jeg har tenkt å ta en ringerunde eller ligge med mobilen i handa mens jeg føder... Har sagt ifra at vi sier ifra når det er overstått :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå