Gå til innhold

gledelig sjokk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde termin 25 oktober,men fødde 22 september.hadde ingenting klart."Alle" sa det kom til å bli en gutt for alt var så forskjellig fra forige svangerskap.Men d blei ei jente på 2840 gr og 47 cm. Mi andre datter kom også 1 måned før tiden og ho var 2300 0g 44 cm.så det ser ut som mine svangerskap ikkje varer i 9 måneder.Plages med amminga for hun er så trøtt,ho orker ikkje å suge.Ho har litt gulsott men ligger under grensa for lysbehandling..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse gratulerer :-) Så kjekt å slippe de siste lange ukene, da, selvom det kanskje kom litt brått på :) Ha en fin tid framover så kommer nok amminga seg etterhvert

Skrevet

Gratulerer så mye - har termin den 25 oktober.....kan godt føde om noen uker jeg!

Skrevet

Oj, gratulerer, det var jo en hyggelig overraskelse! Kos dere og lykke til med ammingen...

Skrevet

Gratulerer så mye med jenta :-)

Føler meg ganske misunnelig på deg nå.

Har også termin 25.oktober og alle jordmødre og leger har sagt at jeg helt sikkert føder før tiden siden jeg gjorde det sist, men ingen tegn på at noe skjer her med det første utenom at magen har sunket endel i det siste....

Kos dere med det nye tilskuddet til familien :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...