Gå til innhold

hmmm, vi tenker navn allerede,.....:-) hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jente: Eva Isabella

Gutt : Alexander (+ et mellomnavn)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eva er et vakkert navn, synes jeg. Et av mine favorittnavn, faktisk=) Men kan styre min begeistring for Isabella.

Skrevet

Ikke min smak, med et spiller jo ingen rolle .)

Eva Isabella ble litt kræsj for meg. Eva er liksom et kort, greit navn, mens Isabella er sukkersøtt, så jeg syns ikke det passer sammen.

Alexander er et helt greit navn, men veldig mange heter det, så jeg syns navnet er "oppbrukt".

Skrevet

Eva Isabella er ikke min smak, liker ikke så godt Isabell(a), men det klinger finere sammen med Eva.

Alexander er fint.

Skrevet

Isabella er bare såååååå vakkert =0) om vi noensinne skal få fler barn og det blir enda en jente skal hun hete det=0) Elsker femenine internasjonale navn =0) Alexander er også ett fint navn.

Skrevet

Alexander var fint navn..

Synes ikke Eva Isabella passet sammen, ville heller valgt bare Isabella..

Skrevet

til solsikke, hva skal piken i magen hete da?:-) fått md meg at du har en victoria, det har jeg også!:-)

Skrevet

Tullemor i magen skal hete Julie Andrea=0) Godt det er fler med like god smak som meg hi hi.

Skrevet

ja, spes siden noen rakker ned på navnene i egen tråd...:-)

Skrevet

Eva Isabella syns jeg ikke passer sammen.. Eva syns jeg er stygt.. men Isabella syns jeg er nydelig

ALexander syns jeg er et helt ok navn;)

Skrevet

Oi.. sorry! Så ikke før nå at det var oppkalling.. Beklager!

Da ville jeg kanskje valgt et annet navn enn isabella.. eller bare brukt isabella i det daglige.. og bare hatt eva på papiret..

beklager...=/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...