Gå til innhold

gi meg ditt beste tips da.. har lyst på ny vogn!!!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er jeg så lei av å ha en vogn som må ta av sittedelen for å få den inn i bilen/legge den sammen!!!

vil ha en som jeg enkelt kan slå sammen.. og som ikke er tung og ikke tar veldig masse plass!

må kunne brukes opptil 3 år ca.

hvilken vogn bør jeg kjøpe???

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkeliten2
Skrevet

maclaren techno xt. Men den er jo strengt tatt en trille og kanskje ikke egnet for norske værforhold hele året. Men Gud så god den er!

Skrevet

Emmaljunca scooter

Skrevet

Ville gått for EasyWalker sky!

Men les litt på barnevognguiden.no Der finner du både tekniske tester og kommentarer fra foreldre som har vogna..

Skrevet

OTH Urban Jungle!!!!!!!!! Uten tvil!

Skrevet

TFK JOGGSTER TWIST!

Skrevet

Vi har Emmaljunga scooter. Er veldig fornøyd.. :-)

Skrevet

takk for mange tips:)

ser mange skriver OTH. hvorfor er denne så bra i forhold til andre trehjulinger? kan egentlig ikke se for meg jeg kommer til å kjøpe trehjuling.. men vet jo aldri....;)

den emmaljunga-vogna så også veldig fin ut..! men er det litt liten plass under vogna?

Skrevet

Det er eneste minus ved scooter'n ja, at det er litt liten plass under..

Skrevet

Ja, akkurat det med plassmangelen irriterer meg litt. Jeg som har vært vant til å handle masse matvarer mens jeg er ute og triller...

Skrevet

ja så sånn ut på bildet. ellers virker den veldig fin da:)

Skrevet

Kjøpe handlenett, så får du jo plass til noen poser oppi der... Kommer helt ann på hvor mye du handler ;)

Ellers er den lett og god å trille, lett å slå sammen, tar liten plass, samtidig som den er ganske robust..

Skrevet

jeg skal absolutt sjekke den ut!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...