Gå til innhold

Møkkagubbe (hormonelt innlegg)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt i stad med potetgull og dip og litt smågodt og kosa meg mens jeg så på et eller annet på tv. Så kommer samboren min inn i stua og sier - Nå syns jeg du spiser mye godteri! Jeg bare ser på han og ber han om å roe seg ned. Det er jo tross alt lørdag. Joa, men så mener han at jeg spiser for ofte godteri! Noe jeg faktisk ikke gjør. Han syns det er oftere godteri i skapet nå enn tidligere og jeg har selv sagt at jeg skal være forsiktig med snop etter stor vektøkning forrige svangerskap. Prøver å si at det å ha godis i skapet ikke betyr at jeg spiser mer. Det er jo faktisk han som kveld etter kveld sitter og gomler etter at jeg har lagt meg. Hadde han kommentert det om jeg satt å dytta i meg mandag, tirsdag, onsdag, torsdag eller fredag så ok, men ikke LØRDAG! Det er jo den dagen i uka jeg skal kose meg. Men den klarte han jo fint å ødelegge. Gikk å kasta alt i søpla før jeg gikk på do å grein. Følte meg skikkelig ekkel og feit og deppa!

Han mente det jo ikke sånn da, sa han etterpå, men kvelden er ødelagt for meg. Kan ikke disse gutta tenke seg litt om før de sier noe? Drit og møkk....... :-( Og med hormoner som herjer kroppen blir ikke dette akkurat noe bedre :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du - jeg skjønner dette kjempegodt!! Jeg har selv også kosedag, enten fredag eller lørdag - noen ganger begge deler, men spiser aldri mye uansett. Om han hadde sagt noe slikt, hadde jeg nok reagert helt likt... Bare begynt å gråte :-( Dette var dårlig gjort, ja - uansett hvordan det egentlig var ment!!!

Skrevet

Å, der kjente jeg meg igjen, gitt.

Har også fått sånne kommentarer, av og til, og da er dagen ødelagt. Og jeg som egentlig ikke føler meg såå svær.

Skrevet

Takk for støtten :-) Sa jo også til han at det han sa fikk meg til å føle meg feit og ekkel. Hjelper lite at han i ettertid sier at det ikke var sånn ment. Skaden er skjedd. Blir litt barnslig og tenker at jeg skal drite i det han sier og døtte i meg enda mer (selvom det jo bare er meg selv det går utover) eller så skal jeg slutte helt å kose meg med snop og bare spise gulerøtter. He, he....

Skrevet

JEPP. Gjør det helt omvendt, så kanskje han får litt dårlig samvittighet!!!! Hehehe

Skrevet

I går kom mannen min inn og sa at han hadde møtt ei i naboblokka som også var gravid. Hun var så liten at han spurte henne om hun hadde termin på nyåret. Men neida, hun hadde termin i slutten av oktober og var såååå slank og bare en liten kul på magen.

Jeg har termin første uka i november, og resten av kvelden i går gikk jeg med med morderfølelse i og hadde lyst til å drepe han!

Han mente jo ikke noe vondt med det, men jeg følte meg så FEIT. Mannfolk!

Skrevet

bf, nå x-en min, sto faktisk å skrek meg rett oppi trynet hvor feit å støgg han syns jeg var....at han aldri hadde skjønt hva han så i meg, å at jeg ikke ville klare å finne meg noen andre sånn som jeg ser ut...å at han ikke ville ha noe med meg eller med "d lille jævelskapet" i magen min å gjøre...

d svei .

mannfolk er rare dyr.

Skrevet

Da hadde jeg blitt dritfornærma jeg også skal jeg si deg!:o Mannfolk tenker ikke HELT lenger enn nesetippen noen ganger tror jeg:P

Skrevet

Drøyt! kan man si noe mer? Håper du bare føler lettelse og glede over å være kvitt ham!Skulle gjerne gitt ham en kraftig smekk både her og der!

Skrevet

tror ikke dem tenker i d hele tatt , faktisk ;o) noen av dem vertfall.

jah -d gjør ikke noe at han er "gone" for å si d sånn...

noen kommer, noen går -sånn er livet ;o)

Skrevet

Dette kjenner jeg meg igjen i, ja... Jeg spiser heller ikke mye godteri, men ihelgene mene rjeg det bør være greit. En gang sa sambo at jeg snart måtte bli ferdig med å dytte nedpå godteriet, for hansyntes det var vondt å se på. Da reget det m&m over han der han satt i sofaen. Jeg ville jo kose meg ikke helle nedpå hele posen. Jeg grein og skreik litt og siden har han ikke turt å si noe lignende, gitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...