Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Jeg er nå 15 uker på vei,har bekkenløsning og sliter med kvalme enda! Jeg vurderer å sykmelde meg,ikke for at jeg ikke klarer å gå på jobb,men fordi jeg er redd for at jeg får jobbe mindre framover,er bare vikar,så jeg har ingen garantier for å få jobbe så mye som jeg trenger for å få det jeg har i lønn nå,fram mot permisjon. Har ikke lyst til å gå hjemme,men føler jeg ikke har noe valg,for nå får jeg bare jobbe deltid i stede for 100% ,hvis jeg sykmelder meg på mandag får jeg beholde samme lønna som jeg har hatt til nå! Er dette stygt gjort?
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Vanskelig for meg å si hva du bør gjøre, men dersom du har bekkenløsning, ville jeg vært veldig forsiktig med hva jeg gjorde. Jeg hadde bekkenløsning i forrige svangerskap, som jeg presset litt vel langt, og fikk større problemer etter fødselen. Gikk til kiropraktor i 1,5 år etterpå, men har fortsatt vondt innimellom. Vet at det er noen som sliter med bekkenet resten av livet, fordi de ikke tok hensyn til dette i svangerskapet. Vet ikke hva du jobber med, men vær forsiktig! Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå