Gå til innhold

Kan jeg være her??


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg mistet min nydelige bittelille gutt, Leander, i uke 17 for snart en måned siden. Pga mange feil som var "uforenelig med liv" skulle jeg få utført en senabort, men dagen før døde lille gutten i magen. Jeg fødte en nydelig liten engel - et ferdig utviklet bittelite menneske. Han var så utrolig vakker...

 

Føler liksom ikke at det er riktig å være inne på "sen abort"-forumet på bim, så derfor lurte jeg på om jeg kan være her?

 

Er det andre her som har opplevd noe lignende?

 

Klem til alle englemammaer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff så trist og lese om lille Leander:((

Klart du kan være her..

Jeg måtte avbryte svangerskapet i uke 21+3 da min lille Andreas hadde mange feil som var uforenelig med liv..

Det er vondt, hardt og ikke minst urettferdig..

 

Bare sende pm eller noe visst du føler for det..

 

Klem fra en annen englemamma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for svar.

 

Har lest historie din hønemor... Kjempetrist å høre om din lille Andreas. Det er jo helt grusomt å måtte avbryte svangerskapet, men det virker som om det dessverre er ganske mange som opplever det, men man skal visst ikke kunne snakke om det :-S

Da er det fint å ha et sted på nettet hvor man kan dele erfaringer og trøste hverandre.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å lese om Leander..

 

Jeg synes også at du helt klart kan være her. Mange meninger og avgrensninger ute og går om hvem som hører til her og der. Men dette forumet heter et barn for lite, og alle som har mistet har jo nettopp det!

 

Selv mistet jeg Mikael i sommer, han ble 2,5 mnd gammel. han hadde store hjerneskader og div andre plager, og vi visste vi hadde han på lånt tid.

 

Klem til deg, håper du finner trøst og styrke til å komme deg gjennom den nærmeste tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg mistet en liten gutt i uke 14 for 3 år siden så jeg kjenner meg igjen i det du skriver HI!

Jeg er så heldig og ha en nyyydelig datter på 1år nå, men savnet kommer alltid til og være i hjertet mitt...selv om ingen snakker om det lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen inn her:(

 

Trist å høre om lille Leander :(

 

Eg mistet lille Noah i mars i år.Han døde i uke 17, men ble ikke oppdaget før ul i uke 18....grunnen var mest sannynlig blodpropp...

 

Stor klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...